کد خبر : 1423893 | 04 تیر 1396 ساعت 16:23 | 42.1K بازدید | 1 دیدگاه

نظرسنجی آس

رئالی ها فروش کدام مهاجم را محتمل تر می بینند؟

روز گذشته نشریه اکیپ فاش ساخت که زیدان در تماس تلفنی با امباپه به وی تضمین داده است که از بین رونالدو، بیل و بنزما یکی رئال را ترک خواهد کرد و او مشکلی برای فیکس شدن در رئال نخواهد داشت.

رئالی ها فروش کدام مهاجم را محتمل تر می بینند؟

به گزارش "ورزش سه"، پس از انتشار خبر جدایی یکی از BBC از رئال مادرید به خاطر حضور کیلیان ام‌باپه سایت نشریه آس نظرسنجی گذاشت و از کاربران خواست بازیکنی که احتمال خروجش از تیم اسپانیایی بیشتر است را انتخاب کنند.

۴۲.۶۳ درصد (۱۰ هزار و ۳۷۵ نفر) معتقد بودند فلورنتینو پرز به احتمال فراوان گرت بیل را می‌فروشد. سپس کریسیتانو رونالدو با ۲۴.۶۵ درصد و کریم بنزما ۲۰.۴۶ درصد قرار دارند.

 

 

1206367

 

 

هواداران رئال مادرید بیل را گزینه مناسبی برای فروش می‌بینند تا کیلیان ام‌باپه در صورت قرارداد با باشگاه بتواند در ترکیب اصلی این تیم فرصت بازی داشته باشد. عملکرد بیل در طول چهار فصل مطابق انتظار نبوده است. رئال برای خرید این بازیکن ۱۰۱ میلیون یورو هزینه کرد اما آسیب دیدگی‌های فراوان باعث شد که بیل بازیکن کاملی نباشد. منچستریونایتد همیشه خواهان این بازیکن بوده است.

 

در این نظر سنجی ۷۹ درصد هواداران معتقدند که رییس باشگاه یکی از BBC را خواهد فروخت. تنها ۲۰ درصد بر این باور بودند که هر سه مهاجم ماندنی خواهند بود. این موضوع به خاطر افت  BBC آشکار است. آمار گلزنی این سه بازیکن نسبت به فصل های گذشته ضعیف‌تر شده است. در این زمینه بیل آمار بدتری دارد. او در فصل گذشته تنها ۹ گل به ثمر رساند.

 

 شانس کمتر بنزما و رونالدو

رونالدو به خاطر متهم شدن به فرار مالیاتی در جایگاه دوم نظرسنجی قرار گرفت. او همیشه مورد حمایت رییس باشگاه قرار گرفته است. از طرفی بنزما با فاصله‌ای نزدیک در رتبه سوم قرار گرفت. او همیشه از حمایت پرز برخوردار است. رییس باشگاه در سال ۲۰۱۳ گونسالو ایگواین را فروخت تا رقابت میان این دو بازیکن از بین برود.

دیدگاه‌ها