کد خبر : 1423941 | 04 تیر 1396 ساعت 22:05 | 17K بازدید | 1 دیدگاه

حجی‌زواره به مدال برنز جهان دست یافت

با تصمیم کمیته فنی مسابقات قهرمانی جهان، اجازه ادامه رقابت به مسعود حجی زواره که در چهارمین دیدار خود با اصابت ضربه خطای حریف مصری به ناحیه صورت مصدوم و راهی بیمارستان شد را نداد و نماینده کشورمان به مدال برنز این دوره از رقابت‌ها رسید.

حجی‌زواره به مدال برنز جهان دست یافت

به گزارش "ورزش سه" از ایسنا، بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۷ از صبح روز گذشته (شنبه) با حضور ۹۷۳ تکواندوکار از ۱۸۳ کشور در سالن «تی‌وان آرنا» موجو آغاز و تا روز جمعه (۹ تیرماه) ادامه خواهد داشت.

امروز (یکشنبه) و در دومین روز این رقابت ها ناهید کیانی در وزن ۴۹- کیلوگرم و مسعود حجی زواره در وزن ۷۴- کیلوگرم رو در روی رقبایشان قرار گرفتند.

مسعود حجی زواره ابتدا پس از یک دور استراحت مقابل «بریان جوزف» از موریس قرار گرفت و در راند دوم و در دیداری یک‌طرفه مقابل این تکواندوکار با نتیجه ۲۲ بر صفر پیروز شد و به مرحله بعد صعود کرد.

نماینده وزن ۷۴- کیلوگرم ایران در دومین دیدار خود به مصاف «محمد فهیم» از پاکستان رفت و با نتیجه ۲۲ بر ۶ توانست این هوگوپوش را مغلوب خویش ساخت و در ادامه «دمیر فجزیک» از صربستان، دارنده دو مدال برنز قهرمانی اروپا را با نتیجه ۵ بر ۳ شکست داد.

وی در چهارمین مبارزه خود در مقابل «عیسی سیف» از مصر قرار گرفت و در حالی که در راند دوم ۱۳ بر ۵ از حریف جلو بود با ضربه خطای حریف به صورت خود آسیب دیده و راهی بیمارستان شد و داور نیز نماینده کشورمان را برنده این مبارزه اعلام کرد.

مسعود حجی زواره یکی از امیدهای مدال طلای تکواندو کشورمان برای رسیدن به فینال این رقابت ها باید به مصاف «ماکسیم خرامتوکوف» از روسیه دارنده ۳ مدال طلای قهرمانی اروپا و مدال برنز گرندپری می‌رفت اما با اعلام کمیته فنی این تکواندوکار جواز حضور در ادامه رقابت‌ها را نداد و برهمین اساس مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کرد.

دیدگاه‌ها