کد خبر : 1423959 | 05 تیر 1396 ساعت 08:58 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

میرحسینی حذف شد، یعقوبی راهی دور چهارم

تکواندوکار وزن ۶۷- کیلوگرم تیم بانوان ایران درمبارزه دوم خود مقابل نایب قهرمان جهان از ترکیه باخت و از گردونه مسابقات کنار رفت.

میرحسینی حذف شد، یعقوبی راهی دور چهارم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، روز سوم از بیست و سومین دوره رقابتهای قهرمانی جهان با برگزاری مبارزات دو وزن  ۶۷- کیلوگرم زنان و ۶۸- کیلوگرم مردان در سالن «تی وان» شهر  موجوی کره جنوبی آغاز شد که نماینده تیم بانوان مردان ایران با دو پیروزی متوالی به کار خود ادامه می دهد و نماینده تیم بانوان پس از کسب یک پیروزی ، به نماینده ترکیه باخت و حذف شد.



ملیکا میرحسینی در وزن ٦٧- کیلوگرم  دور نخست «شریا سینگ» از هند را ۲۷ بر ۶ از  پیش رو برداشت و در ادامه ۴ بر ۲ نتیجه را به «تاتار نور» از ترکیه واگذار کرد و از ادامه مسابقات بازماند. این ترکیه ای که همسر مهران عسگری عضو پیشین تیم ملی کشورمان می باشد، در بازیهای المپیک ۲۰۱۲ لندن برنز و ۲۰۱۶ ریو مدال نقره کسب کرده و ۴ طلا، نقره و برنز از مسابقات قهرمانی اروپا در کارنامه دارد.



همچنین ابوالفضل یعقوبی در وزن ٦٨- کیلوگرم بعد از یک دور استراحت، «عبدالعزیز» از سودان را ۲۵ بر ۵ شکست داد. وی دور دوم «سرگئی واردازاریان» از ارمنستان را پیش رو برداشت و راهی دور چهارم شد.



تاکنون ۵  تکواندوکار از کشورمان در این دوره از مسابقات به دیدار رقبای خود رفته اند که یعقوبی در جدول مسابقات به کار خود ادامه می دهد، آرمین هادی پور به نشان نقره و مسعود حجی زواره هم به نشان برنز دست یافته است.ناهید کیانی و ملکیا میرحسینی هم از دور رقابتها حذف شده است.



این دوره از مسابقات تا روز جمعه نهم تیرماه در کره جنوبی ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها