کد خبر : 1423962 | 05 تیر 1396 ساعت 09:28 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش کاپیتان ایران

آقچه لی امتیازآورترین بازیکن دور مقدماتی شد

پشت خط زن تیم ملی والیبال جوانان ایران عنوان امتیازآورترین بازیکن دور اول مسابقات قهرمانی جهان را به خود اختصاص داد.

آقچه لی امتیازآورترین بازیکن دور مقدماتی شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، دور نخست رقابت های والیبال قهرمانی جوانان جهان به پایان رسید و تیم ایران توانست با 3 پیروزی برابر تیم های ایتالیا، اوکراین و آرژانتین به عنوان صدرنشین گروه سوم مسابقات راهی مرحله دوم شود.

 

در پایان دور اول رقابت ها رسول آقچه لی، پشت خط زن و کاپیتان تیم ملی والیبال جوانان ایران با کسب 65 امتیاز توانست عنوان امتیازآورترین بازیکن را به خودش اختصاص بدهد. پس از او فرانچی از آرژانتین و کنتو از ژاپن حضور دارند.

 

همچنین جواد کریمی، پاسور تیم ملی والیبال جوانان ایران با عملکرد خوب خود در دور مقدماتی توانست جایگاه سوم بهترین پاسورها را به خودش اختصاص بدهد. پاسور تیم های لهستان و چین بالاتر از کریمی و در جایگاه های اول و دوم قرار دارند.

 

تیم ایران در مرحله دوم باید در گروه E  با تیم های لهستان، چین و کوبا رقابت کند. در دیگر گروه این مرحله هم تیم های روسیه، کانادا، برزیل و آرژانتین حضور دارند.

 

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال جهان با حضور 16 تیم برتر از دوم تا یازدهم تیرماه به میزبانی جمهوری چک و در شهرهای «چسکه بوجویتسه» و «برنو» برگزار می شود.

دیدگاه‌ها