کد خبر : 1424036 | 05 تیر 1396 ساعت 22:49 | 99.4K بازدید | 0 دیدگاه

سکوت گلر جدایی طلب میلان شکسته شد

لوئیجی دوناروما، گلر 18 ساله میلان که قصد جدایی از این تیم را دارد، در نشست خبری بازی فردای جوانان اسپانیا و ایتالیا به صحبت در مورد آینده اش در میلان پرداخت.

سکوت گلر جدایی طلب میلان شکسته شد

به گزارش "ورزش سه"، دوناروما، گلر جوان و خوش آتیه میلان، هفته گذشته اعلام کرد که قصد تمدید قراردادش را ندارد و می خواهد از میلان جدا شود. او یک سال دیگر از قراردادش باقیمانده و اگر میلان با انتقال او موافقت نکند، سال بعد به عنوان بازیکن آزاد می تواند این تیم را ترک کند.

دوناروما پس از اینکه اعلام کرد قراردادش را تمدید نمی‌کند، به شدت مورد غضب هواداران میلان قرار گرفت و انتقادات بسیاری از او به عمل آمد.

 

 

1192245

 

 

او که مورد توجه یوونتوس، رئال و یونایتد قرار دارد، اخیرا صحبت هایش در اینستاگرام در مورد تمدید قرارداد را پاک کرده و نوشته که حساب کاربری اش در دست هکرها بوده است. 

 

گلر یاغی میلان که در اردوی تیم جوانان ایتالیا حضور دارد، در نشست خبری بازی با جوانان اسپانیا در مورد حاشیه های اخیر صحبت کرد و گفت:« من آسوده خاطرم و در آرامش به سر می برم. تنها تمرکز من روی بازی فردا مقابل اسپانیاست و پس از اتمام رقابت های یورو، در مورد آینده ام در میلان تصمیم گیری خواهم کرد.»

 

دیدگاه‌ها