کد خبر : 1424066 | 06 تیر 1396 ساعت 13:33 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

فرزان عاشورزاده به نیمه نهایی نرسید

قهرمان دوره قبل رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان در وزن دوم، با صعود به شکست مقابل رقیب روسی از رسیدن به نیمه نهایی بازماند و حذف شد.

فرزان عاشورزاده به نیمه نهایی نرسید

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، فرزان عاشورزاده در وزن دوم این رقابتها که با سه پیروزی متوالی به  مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کرده بود در این مرحله برابر «میخایل آرتامانوف» از روسیه قرار گرفت و در حالی مدت زمان کمی برای ریکاوری داشت، بازنده میدان را ترک کرد و حذف شد.

 

وی دور نخست استراحت داشت و سپس «سعید المصطفی» نماینده سودان را ۲۵ بر ۵ شکست داد و در ادامه هم  «الماس موکامیروف» از قزاقستان را با نتیجه ۱۵ بر۳ از پیش رو برداشت. این تکواندوکار کشورمان در سومین مبارزه خود و در پیکار با «عمرلاکهال» از مراکش با نتیجه ۲۹ بر  صاحب برتری شد.

 

در رقابتهای امروز صبح اکرم خدابنده در وزن ٧٣+ کیلوگرم بعد از برتری ۱۱ بر ۶ مقابل «وولینویچ» از اسلوونی،مقابل «بریسیدا آکوستا» از مکزیک با رنکینگ ۵ دنیا ۱۴ بر ۱۰ بازنده و از دور مسابقات خارج شد.

 

از تیم ۱۴ نفره اعزامی ایران به این دوره از رقابتها تاکنون ۷  تکواندوکار به دیدار رقبای خود رفته اند که، فرزان عاشورزاده در جدول مسابقات وزن دوم به کار خود ادامه می دهد، آرمین هادی پور به نشان نقره و مسعود حجی زواره هم به نشان برنز دست یافته اند. اکرم خدابنده، ناهید کیانی ، ملکیا میرحسینی و ابوللفضل یعقوبی هم از دور رقابتها حذف شده اند.

 

بیست و سومین دوره رقابتهای قهرمانی جهان که با حضور تکواندوکارانی از ۱۸۳ کشور جهان در کره جنوبی جریان دارد، تا روز جمعه نهم تیرماه ادامه خواهد داشت. 

دیدگاه‌ها