کد خبر : 1424076 | 06 تیر 1396 ساعت 15:35 | 161.2K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس و استقلال چشم به درآمد بین المللی دوختند؛

دوسلدورف چهارمین شهر میزبان دربی تهران

حامی مالی سرخابی های تهرانی در تلاش است تا دربی تهران پیش از شروع فصل در دوسلدورف برگزار شود.

دوسلدورف چهارمین شهر میزبان دربی تهران

به گزارش "ورزش سه"، حامی مالی مشترک دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برای شروع لیگ در نظر دارد تا دیداری دوستانه میان این دو تیم را در اروپا برگزار کند؛ اتفاقی که نمونه ی مشابه آن در سال های گذشته تبدیل به رسمی معمول میان تیم های مطرح اروپایی شده و بسیاری از تیم های بزرگ با حضور در آمریکا، شرق آسیا و یا خاورمیانه مسابقاتی برای هواداران خود در کشورهای دیگر برگزار می کنند و البته درآمد چشمگیری نیز به دست می آورند. بارسلونا و رئال مادرید پیش از شروع بازی های فصل جدید خود در آمریکا دیداری دوستانه برگزار می کنند و تیم های مطرح لیگ برتر نیز در تورنمنت های مختلفی در شرق آسیا و آمریکا حاضر می شوند.


اتفاقی که در شروع لیگ هفدهم برای سرخابی های پایتخت نیز در حال انجام است و بعد از جلب رضایت مدیران عامل و سرمربیان دو باشگاه حالا در مرحله اخذ روادید قرار دارد. دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در هفته ی جاری مدارک خود را برای اخذ روادید به سفارت خانه ی آلمان ارائه کردند تا آخرین گام برای نهایی شدن این دیدار برداشته شود.

 

 

دوسلدورف چهارمین میزبان سرخابی ها
دربی تهران که در رده بندی های مختلف همواره از دربی های مورد توجه در جهان فوتبال بوده، پیش از این به جز تهران در شهرهای تبریز و بندرعباس برگزار شده بود و دوسلدورف حالا چهارمین شهری است که میزبان این دیدار خواهد بود. استقلالی ها بعد از برگزاری اردوی خود در ایروان راهی آلمان می شوند و پرسپولیس نیز که باید در تاریخ 30 تیرماه در تهران به مصاف نفت برود، بعد از اردوی اوکراین برای این بازی به دوسلدورف خواهد رفت تا آماده ی این دیدار شود.


اسپریت آرنا ورزشگاهی با گنجایش 54 هزار و 600 نفر است که سال 2004 تاسیس شده و از ورزشگاه های مجهز و پیشرفته ی این کشور محسوب می شود. حامی مالی سرخابی ها این ورزشگاه را برای برگزاری این دیدار در نظر دارد. این ورزشگاه میزبان دیدارهای خانگی فورتانا دوسلدورف در بوندس لیگای دو می باشد.


این دیدار در صورت صادر شدن روادید در تاریخ 25 تیرماه در دوسلدورف برگزار می شود و حامی مالی دو باشگاه تلاش می کند تا در کنار کسب درآمد از بلیط فروشی و تبلیغات محیطی، با فروش حق پخش این دیدار به شبکه های خارجی درآمد های خود را برای این دیدار افزایش دهد.

 

 

دربی علیه آماده سازی پیش فصل

بزرگترین نگرانی سرخابی ها پیش از برگزاری این دربی در شهر دوسلدورف، لطمه ی این دیدار به روند آماده سازی سرخابی ها خواهد بود. هر چند وعده ی اسپانسر مشترک سرخابی ها مبنی بر درآمد چشمگیر برگزاری این دیدار باعث شده تا برانکو و منصوریان مخالفتی با انجام این دیدار نداشته باشند.

دیدگاه‌ها