کد خبر : 1424137 | 06 تیر 1396 ساعت 22:35 | 56.2K بازدید | 0 دیدگاه

جلالی: قرارداد بختیار بیشتر از ۶۰۰ میلیون نیست!

مجید جلالی سرمربی پیکان تاکید کرد که مبلغ قرارداد بختیار رحمانی بیشتر از ۶۰۰ میلیون تومان نیست.

جلالی: قرارداد بختیار بیشتر از ۶۰۰ میلیون نیست!

جلالی در گفتگو با "ورزش سه"، درخصوص جذب بختیار رحمانی آن هم در شرایطی که  این بازیکن فصل چندان خوبی را پشت سر نگذاشت گفت: بختیار در این چندسال یکی از بازیکنان خوب فوتبال ما بوده است. او فقط کمی فصل گذشته نزول کرد و حتی زمانی که از تراکتور سازی جدا شد کیفیت بسیار خوبی داشت و این تیم هم خواهان حفظ او بود. شرایط بختیار در استقلال طبق خواسته های او پیش نرفت ولی در فولاد عملکرد نسبتا خوبی داشت . به نظر من او می تواند در پیکان فصل خوب و بزرگی داشته باشد. من به رحمانی ایمان و اعتقاد دارم .


جلالی در مورد این که آیا باشگاه پیکان برای جذب رحمانی بیش از حد دست به جیب شده است گفت:اصلا اینطور نیست و سقف قراردادهای پیکان ۶۰۰ میلیون تومان است. من حساسیت زیادی درمورد تعادل روی مبالغ قرارداد ها دارم و حتی باشگاه هم در این زمینه حساسیت دارد. شاید بختیار پیشنهاد هایی داشت که بالاتر از پیکان بود ولی او دوست داشت که با ما کارکند و من هم علاقه به جذب این بازیکن داشتم.


جلالی اینطور ادامه داد: بختیار برای فصل آینده اشتیاق و انگیزه بسیار زیادی دارد و می خواهد یک فصل فوق العاده را داشته باشد. الویت او پول نبود و با صراحت می گویم قرارداد این بازیکن بالاتر از ۶۰۰میلیون تومان نیست.


سرمربی پیکان در مورد اینکه این مبلغ برای خیلی ها قابل باور نیست گفت: این مشکل ما نیست. قرارداد رحمانی بیشتر از سقف قرارداد پیکان نیست.

دیدگاه‌ها