کد خبر : 1424147 | 07 تیر 1396 ساعت 00:15 | 53.4K بازدید | 1 دیدگاه

نامه خداحافظی دنی آلوس برای هواداران یوونتوس

دنی آلوس، مدافع باتجربه برزیلی، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، از هواداران یوونتوس خداحافظی کرد.

نامه خداحافظی دنی آلوس برای هواداران یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، دنی آلوس که در تابستان 2016 با انتقالی آزاد از بارسا به یوونتوس پیوست، بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل بسیار خوب با بیانکونری، تصمیم گرفت راهی منچسترسیتی شود؛ به همین دلیل قراردادش با رضایت طرفین فسخ شد. او اکنون با انتشار پستی در اینستاگرامش، از هواداران یووه خداحافظی کرد و از دلایلش برای این تصمیم گفت.

 

 او نوشت:" مایلم از همه هواداران یوونتوس به خاطر سالی که در کنارشان تجربه کردم، تشکر کنم؛ از هم تیمی هایم به خاطر استقبال شان از من که نشان دادند چه بازیکنان حرفه ای هستند.

 

فکر می کنم احترامم به این باشگاه و هوادارانش را با تعهد و شور و اشتیاق و همه تلاشی که هر روز بزرگی این باشگاه انجام دادم، نشان دادم.

 

1206706

 

 

از هواداران یوونتوس عذرخواهی می کنم اگر آنها گاهی احساس کردند که من کاری انجام دادم که به آنها توهین شد. من هرگز چنین قصدی نداشتم. من شیوه بسیار خودانگیخته در زندگی دارم که کمتر کسی آن را درک می کند. اگرچه به نظر می رسد که من کامل نیستم اما قلبم پاک است.

 

احساس می کنم باید از آقای ماروتا به خاطر فرصتی که به من داد تشکر کنم. او یک حرفه ای فوق العاده است و کمتر کسی مانند او کارش را دوست دارد.

 

من به خاطر پول، فوتبال بازی نمی کنم. من فوتبال بازی می کنم زیرا این کار را دوست دارم و همه آنهایی که در این حرفه هستند. قضاوت در مورد اینکه چه کاری انجام دادم را به شما می سپارم.

 

من عاشق فوتبال هستم و پول هیچ وقت نمی تواند باعث رفتن من به جایی دیگر شود."

دیدگاه‌ها