کد خبر : 1424150 | 07 تیر 1396 ساعت 01:24 | 33.4K بازدید | 0 دیدگاه

اسپانیا حریف آلمان در فینال زیر 21 ساله های اروپا

تیم زیر 21 ساله های اسپانیا با پیروزی 3-1 مقابل ایتالیا، حریف آلمان در فینال این رقابت ها شد.

اسپانیا حریف آلمان در فینال زیر 21 ساله های اروپا

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی آلمان مقابل انگلیس در ضربات پنالتی، اسپانیا هم موفق شد با درخشش سائول، ستاره اتلتیکو مادرید، 3-1 ایتالیای 10 نفره را شکست بدهد و راهی دیدار نهایی شود.

در این دیدار دو تیم در نیمه اول به تساوی بدون گل رسیدند اما در ابتدای نیمه دوم و در دقیقه 53، اسپانیا با ضربه دقیق سائول که دور از دستان جانلوئیجی دوناروما وارد دروازه شد، 1-0 پیش افتاد.

5 دقیقه بعد روبرتو گالیاردینی با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد تا کار ایتالیا دشوارتر شود اما حرکت عالی فدریکو برناردسکی و شوت دقیق او به گوشه دروازه اسپانیا کار را به تساوی کشید.

ولی این نتیجه هم تنها 3 دقیقه پایدار بود و در دقیقه 65، سائول بار دیگر اسپانیا را پیش انداخت. این بار روی یک شوت دیدنی از فاصله 25 متری بود که ستاره اتلتیکو، توانست دوناروما را مغلوب کرد.

 

 

1206709

 

 

در حالی که ایتالیایی ها تلاش می کردند بار دیگر کار را به تساوی بکشند،  در دقیقه 74 حرکت خوب مارکو آسنسیو و پاس رو به عقب او برای سائول، با ضربه دقیق این بازیکن به گل سوم اسپانیا تبدیل شد.

در دقایق پایانی تلاش دو تیم برای رسیدن به گل های بعدی نتیجه ای نداشت و اسپانیا با هت تریک سائول، حریف آلمان در دیدار نهایی شد.

دیدگاه‌ها