کد خبر : 1424176 | 07 تیر 1396 ساعت 10:30 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

ربروف: هیچ شناختی از بازیکنان الاهلی ندارم

رقیب اوکراینی برانکو وارد جده شد

سرمربی جدید رقیب پرسپولیس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امروز وارد جده شد تا در نشستی با سران باشگاه شرکت کند.

به گزارش "ورزش سه"، سرگئی ربروف سرمربی 43 ساله اوکراینی که هفته گذشته با امضای قراردادی نجومی هدایت الاهلی را در دست گرفت و رسما جانشین کریستین گروس سوئیسی شد صبح امروز به همراه چهار دستیار خود وارد جده عربستان شد تا به صورت رسمی به طرفداران این باشگاه معرفی شود.


رسانه های سعودی با پوشش اخبار ورود این مربی به جده مدعی شدند ربروف اوکراینی که در کادر خود از سه مربی پرتغالی، کروات و ایرلندی بهره می برد تصمیم دارد به همان شکل که هدایت دیناموکیف را در دست داشت در باشگاه جدید عمل کند از همین رو امروز بلافاصله بعد از ورود به جده راهی ساختمان این باشگاه خواهد شد تا در نشستی با سران باشگاه سیاست گذاری های لازم برای نقل و انتقالات تابستانی و اردوی پیش فصل را مشخص کند.


در این حال سایت hatrik.net سعودی با اشاره به مصاحبه ای که مربی اوکراینی قبل از ترک کشورش به سوی عربستان با رسانه ها داشت نقل قولی از سرمربی الاهلی منتشر کرد. ربروف در این مصاحبه گفت:« من هیچ شناختی از بازیکنان و جو حاکم بر الاهلی ندارم و هدفم از سفر زودهنگام به جده برای برگزاری نشستی با سران باشگاه پیرامون شناخت نسبی از شرایط حاکم بر تیم و بازیکنان است. قصد دارم در اولین اردو که از هفته آینده برگزار می شود روی بازیکنان مطالعه ای داشته باشم و سپس برنامه های خود برای تقویت تیم را ارائه بدهم».


سرگئی ربروف با قراردادی دو ساله به ارزش تقریبی دو و نیم میلیون یورو (10 میلیارد تومان) به جده کوچ کرد تا هدایت رقیب پرسپولیس را برعهده بگیرد. مرد 43 ساله اوکراینی ها که جزو 20 مربی برتر سال گذشته اروپا از دید یوفا قرار گرفته بود بعد از یک و نیم فصل استراحت در کنار خانواده در جزیره مایورکا اسپانیا دوباره به عرصه مربیگری برگشت و در اولین محک جدی باید خود را برای جدال با برانکو و شاگردانش  آماده کند.

 

1206722

 

1206723

دیدگاه‌ها