کد خبر : 1424228 | 07 تیر 1396 ساعت 14:15 | 70.4K بازدید | 0 دیدگاه

روزهای سخت تمرینات بدنی دز جمع کارولوها

کاوه رضایی سه زبانه می‌شود!

سایت روزنامه دی اچ بلژیک در گزارشی به اولین تمرین کاوه رضایی پرداخته است . مهاجم ایرانی(روز یکشنبه) برای نخستین بار با گورخر ها تمرین کرد.

کاوه رضایی سه زبانه می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"،کاوه رضایی بازیکن شارل روا است. این مهاجم ایرانی که اخیرا انتقالش رسمی شده برای نخستین بار با همبازیان جدیدش تمرین کرد. تمرینی که در سالن، با بدنسازی شروع شد و بدون لمس توپ با دویدن دور زمین چمن ادامه یافت.رضایی که تست های پزشکی را پشت سر گذاشته است، با امکانات و تاسیسات ورزشگاه ماسینل، آشنا شد. تاسیساتی که در حال حاضر  در شان یک باشگاه دسته اول نیست. از زمین چمن، برای تابستان درست نگه داری نشده و فلیس مازو سرمربی شارلروا در گفت و گوی دوستانه اش عصبانیت خود را از این موضوع با کاوه رضایی در میان گذاشت. البته به زبان انگلیسی، چون رضایی هنوز فرانسه نمی فهمد و تسلط کافی نیز به زبان شکسپیر (انگلیسی)ندارد.


نوریو فورتونا، دفاع چپ که او هم جمعه رسیده و کریستیان بنوانت، با خوش رویی تمام سعی کردند اجرای تمرینات را برای مهاجم ایرانی توضیح دهند. با این حال رضایی برای تطبیق خودش باید هر چه زودتر زبان فرانسه را یاد بگیرد، خصوصا لغت هایی که مربوط به حوزه تخصصی فوتبال می شود.  او به زبان فارسی و کردی مسلط است و حالا باید خود را آماده  آموزش زبان سوم کند.

 

1206795


رضایی برای جا افتادن در گروه "کارولو" (به اهالی شارل روا، کارولو می گویند)  زمان خواهد داشت. به نظر می آید دوره بدنسازی گورخرها، این هفته سنگین باشد. تمرینات بازیکنان کارولو، تا شنبه آینده به همین نحو ادامه خواهد یافت و بعد به اردوی میرلو در هلند خواهند رفت. قبل از آن در روزهای دوشنبه، سه شنبه، و پنج شنبه تمرینات در دو نوبت انجام خواهد شد. 


از مربی بدنساز پرسیدیم آیا فشار زیادی روی آنها خواهد آمد؟ بله و نه، چرا که تمرینات ابتدایی نشان داده اند که در تعطیلات، بازیکنان به برنامه های انفرادی خود عمل کرده اند. حتی دسولی و بناوانت، بالا تنه خود را عضلانی کرده اند. "اساس کار درست است. ما همان برنامه سال گذشته را ادامه می دهیم. همه تشنه تمرین هستند و می خواهند ثابت کنند توانایی فیکس شدن در همان بازی اول فصل را دارند."


این را حتی از حالا می توان در اراده ای که در نگاه رضایی موج می زند، خواند.

دیدگاه‌ها