کد خبر : 1424270 | 07 تیر 1396 ساعت 17:40 | 77K بازدید | 0 دیدگاه

درحاشیه‌تمرین پرسپولیس:هیجان تستی‌ها و ستاره‌ها

تمرین پرسپولیس امروز اولین جلسه خود با حضور هواداران و اصحاب رسانه را پشت سر مى گذارد.

درحاشیه‌تمرین پرسپولیس:هیجان تستی‌ها و ستاره‌ها

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ که طبق برنامه خیلى زود توانست بازیکنان مدنظر خود براى فصل هفدهم را جذب و در اختیار داشته باشد، اولین جلسه تمرینى این تیم را با حضور هواداران برگزار کرد. با حواشى این تمرین ورزش سه را همراهى کنید.


* حدود ٥٠٠ هوادار تا قبل از ساعت ١٧:٣٠ در سکوها حاضر شده اند که رفته رفته به ازدحام آنها افزوده مى شود.
* با توجه به گنجایش کم پارکینگ استادیوم هواداران مجبور شدند خودروهاى خود را در حاشیه اتوبان پارک کنند.
* مارکو به عنوان بدنساز این تیم اولین عضو کادرفنى بود که در چمن حضور یافت و طراحى و محل استقرار اسباب تمرینى امروز را برعهده گرفت.

* بحث در خصوص برگزارى دربى بین استقلال و پرسپولیس، پیش از شروع لیگ در آلمان سوژه اصلى هواداران بود و در این باره به صحبت مى پرداختند و شایعه حضور رامین رضاییان نیز بخش دیگرى از بحث هواداران را شکل مى داد که آنها با اطمینان از عدم انجام این انتقال مى گفتند.

* بازیکنان پرسپولیس که با توجه به برگزارى تمرین نوبت صبح در استراحتگاه استادیوم شهید کاظمى حاضر بودند، با حضور در چمن با استقبال هواداران و شعار و تشویق آنها همراه شدند.
* حدود ٧٠٠ هوادار با حضور برانکو در زمین به شدت سرمربى کروات سرخپوشان را مورد تشویق قرار دادند و برانکو با حضور در جمع آنها به ابراز احساسات هواداران پاسخ داد.

* تشویق  جالب توجه هواداران که نسبت به هر بازیکن با تغییراتى در نوع شعار همراه بود به سوژه بازیکنان تبدیل شده بود. تشویق بازیکنانى مثل احسان علوان زاده و طاهرخانى که سابقه بیشترى در این تیم نسبت به تازه واردان داشتند باعث شوخى و خنده بین بازیکنان و دست به سر کردن شد.

* بعد از گرم کردن زیر نظر مارکو، بازیکنان در سه گروه تقسیم شدند تا مرحله بعدى تمرین را پشت سر بگذارند. گلرها زیر نظر ایگور، بازیکنان جوان و تستى زیر نظر سرتن چوک و بازیکنان اصلى با برانکو به تمرین پرداختند.

* بعد از گرم کردن زیر نظر مارکو، بازیکنان در سه گروه تقسیم شدند تا مرحله بعدى تمرین را پشت سر بگذارند. گلرها زیر نظر ایگور، بازیکنان جوان و تستى زیر نظر سرتن چوک و بازیکنان اصلى با برانکو به تمرین پرداختند.

 

* حضور بیش از سه هزار هوادار تمرکز بازیکنان را در جریان تمرین سلب کرده بود و آنها بارها مجبور بودند به درخواست و تشویق آنها تمرین را رها کرده و به ابراز احساسات هواداران پاسخ دهند.
* عبور از موانع، حرکات پا به توپ، شوتزنى و پاسکارى از بخش هاى دیگر تمرین امروز بود که به صورت متنوع انجام مى شد.
* فوتبال در دو نیمه و دو گروه بخش بعدى تمرین بود که بازیکنان بعد از انجام پاسکارى در زمین خودى باید به سمت دروازه مخالف هجوم برده و با حرکات ترکیبى دروازه را باز مى کردند.


 

دیدگاه‌ها