کد خبر : 1424298 | 07 تیر 1396 ساعت 18:38 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

علی کریمی ششمین سرمربی نفت تهران در لیگ برتر

علی کریمی در حالی هدایت تیم فوتبال نفت تهران را در لیگ برتر عهده دار شده که در 7سال حضور این تیم در لیگ برتر 5 نفر هدایت این تیم را عهده دار بوده است .

علی کریمی ششمین سرمربی نفت تهران در لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، نفراتی چون حسین فرکی در سال اول ودوم حضور ، منصور ابراهیم زاده در سال سوم، یحیی گل محمدی در سال چهارم، علیرضا منصوریان در سالهای پنجم وششم حضور در لیگ برتر ، علی دایی در سال هفتم هدایت این تیم را عهده دار بوده اند .


نفت تهران البته در فاصله 34 ساله خود قبل از لیگ برتر  مربیان چندان زیادی نداشته است وحمید شیرزادگان فقید، عارف سید علیخانی، ناصر فریادشیران، مهدی دینورزاده، محمد یاوری، بهرام میرشیبانی، دست نشان ومرتضی یکه جزو مربیان این تیم در فاصله سالهای 54 تا 88  وزمان مورد اشاره بوده اند.


حسین فرکی این تیم را در سال اول در لیگ برتر نگه داشت ودر سال دوم برای اولین بار در تاریخ فوتبال تهران ولیگ این تیم را بین شش تیم اول نگه داشت، ابراهیم زاده اعتبار این تیم را حفظ کرد، گل محمدی نفت را به رتبه تاریخی سوم رساند .منصوریان این تیم را در رده سوم لیگ نگه داشته وبا این تیم به جمع 8 تیم آسیا رسیده وفینالیست جام حذفی شد وسر انجام علی دایی این تیم را قهرمان مسابقات فوتبال جام حذفی کرد .نفت حتما باید تیمی موفق باشد چرا که آنها یکی از نمایندگان اصلی ایران در لیگ قهرمانان در کنار نام هایی چون استقلال وپرسپولیس هستند .

دیدگاه‌ها