کد خبر : 1424322 | 07 تیر 1396 ساعت 20:13 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

در حضور امیرقلعه نویی؛

دومین تساوی طلایی پوشان در دیدارهای تدارکاتی

عصر امروز تیم سپاهان در دیداری تدارکاتی برابر شاگردان مهدی پاشازاده قرار گرفت و در پایان به تساوی دست یافت.

دومین تساوی طلایی پوشان در دیدارهای تدارکاتی

به گزارش "ورزش سه"، عصر امروز از ساعت ۱۸ تیم فوتبال سپاهان در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه باغ فردوس میزبان نساجی مازندران بود. در این دیدار که با استقبال نزدیک به ۲ هزار تماشاگر سپاهان همراه بود طلایی پوشان با ترکیب اولیه لی اولیویرا، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، حسن جعفری، حسین پاپی، مهرداد محمدی، جلال علیمحمدی، حامد بحیرایی، شاهین ثاقبی، رسول نویدکیا و ساسان انصاری به میدان رفتند.
دو تیم در نیمه نخست با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند. نیمه دوم نیز با تغییرات پیاپی در ترکیب هر دو تیم دنبال شد و به اکثر بازیکنان بازی رسید اما در نهایت گلی به ثمر نرسید تا این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.


نساجی مازندران در آخرین دیدار تدارکاتی خود در کردان برابر پیکان قرار گرفته بود و با نتیجه 2 بر صفر پیروز از زمین مسابقه خارج شد؛ سپاهانی ها نیز اولین دیدار تدارکاتی خود را مقابل امیدهای باشگاه انجام دادند که در پایان به تساوی 2 بر 2 دست یافتند.

 

1206857


امیر قلعه نویی که به تازگی هدایت ذوب آهن را بر عهده گرفته از نزدیک شاهد این دیدار بود تا شرایط تیم کرانچار را زیر نظر بگیرد و مروری هم بر خاطرات قدیمی خود با طلایی پوشان داشته باشد.

دیدگاه‌ها