کد خبر : 1424331 | 07 تیر 1396 ساعت 21:54 | 51.6K بازدید | 0 دیدگاه

با همدلی چالش ها را پشت سر می گذاریم

کریمی: بر سر کلیات به توافق رسیدیم

کریمی می گوید کار در نگاه اول سخت است اما همه این چالش ها را می توان کم و بیش و در طول فصل حل کرد.

کریمی: بر سر کلیات به توافق رسیدیم

‎به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی  درباره جلسه ای که با مسوولان باشگاه نفت داشته گفت:جلسه خوبی با اقای عرفانیان سرپرست باشگاه نفت و همکاران شان داشتیم و بر سر کلیات همکاری به توافقاتی رسیدیم.

اسطوره فوتبال ایران و اسیا در ادامه گفت:نفت تهران بعنوان قهرمان جام حذفی و نماینده ایران در اسیا تیمی است که انتظارها از ان بالاست.از سویی دیگر از دست رفتن زمان اماده سازی، جدایی برخی نفرات تیم و محدود بودن گزینه های موجود در بازار نقل و انتقالات چالشی است که این تیم با ان مواجه است.فعلا اسکلت و استخوان بندی تیم دچار تغییراتی شده است. هر چند کار در نگاه اول سخت است اما همه این چالش ها را می توان کم و بیش و در طول فصل حل کرد ان هم با تلاش مضاعف همه و همه عوامل.

وی در ادامه افزود: وقتی باشگاه،کادر فنی،بازیکنان و خانواده بزرگ نفت دست در دست هم دهند می توانند بر مشکلات غلبه کنند.رسانه ها هم به نفت بعنوان نماینده ایران نگاهی ملی خواهند داشت.ما باید سخت کار کنیم و بکوشیم تا هم نفت در مسیر موفقیت گام بردارد و هم نماینده خوبی برای فوتبال ایران در اسیا باشد.


علی کریمی همچنین گفت: امیدوارم باشگاه حمایت و ساپورت خوبی از تیم داشته باشد و شرایط به گونه ای باشد بتوانیم در ارامش به کار فنی پرداخته و با سخت کوشی و تلاش مضاعف چالش هایی که وجود دارد را حل کنیم.اینکه باشگاه نفت بنده را از مدتها قبل گزینه خود دانسته برایم قابل احترام است.نفت در فوتبال به نوعی اولین تیم بنده بوده.بازیکن نوجوانان نفت بوده ام و حالا در مربیگری هم قسمت این شده در این تیم بازیکن ساز و قدیمی تهران استارتی جدی بزنم.امیدواریم ما یک مجموعه قوی و همدل باشیم.

کاپیتان سابق تیم ملی ایران افزود: حرف بنده این است در کار گروهی موفقیت حاصل نمی شود مگر انکه همه دست در دست هم دهند و هر یک وظیفه خود را بدرستی و به خوبی انجام دهند.باشگاه در مسایل کلان و حمایتی و مالی و ساختاری.کادر فنی و بازیکنان هم در بعد فنی و مستطیل سبز باید بکوشند و تلاش همه جانبه داشته و تصمیمات هوشمندانه و اثرگذار بگیرند.امیدوارم هر اتفاقی می افتد منجر به موفقیت نماینده فوتبال ما در اسیا باشد و بنده هم بتوانم در این مسوولیتی که قبول خواهم کرد انشاله در کنار تلاش همکارانم در کادر فنی و کادر تیم و  بازیکنان موفقیت را رقم بزنیم.

دیدگاه‌ها