کد خبر : 1424339 | 07 تیر 1396 ساعت 23:15 | 97.2K بازدید | 0 دیدگاه

سردار برای تیم جدیدش بازی کرد!(عکس)

انتقال بی‌سر و صدای آزمون به روبین کازان

مهاجم ایرانی فصل قبل روستوف بدون اطلاع رسانی راهی تیم سابقش روبین کازان شده و امشب برای این تیم به میدان رفته است.

انتقال بی‌سر و صدای آزمون به روبین کازان

 

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون سال 2013 در حالی که کم نام و نشان بود از سپاهان راهی روسیه شد و به تیم روبین کازان با سرمربیگری قربان بردی‌اُف رفت که در فصل اول حضورش 14 بازی انجام داد و 4 گل زد و در دومین سال در 13 مسابقه یک گل به ثمر رساند.


آزمون در سال سوم قراردادش با روبین کازان به صورت قرضی راهی روستوف روسیه شد. او در 12 بازی لیگ 4 گل زد همین عملکرد و همچنین حضور بردی‌اُف کاشف او در روسیه روی نیمکت روستوف موجب شد با انتقال قطعی و سر و صدای زیاد به روستوف بپیوندد که تا آستانه محرومیت نیز  پیش رفت.


مهاجم شماره 20 تیم ملی ایران فصل اخیر عملکرد نسبتا خوبی در روستوف  داشت و با زدن 7 گل در لیگ یک روسیه، 4 گل در لیگ قهرمانان اروپا برابر تیم‌های آندرلخت، آژاکس، اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ و یک گل در لیگ اروپا مقابل اسپارتا پراگ  درخشید تا شایعه حضورش در تیم‌های بزرگ قاره سبز شنیده شود که البته این انتقال مثل سال قبل رخ نداد.


با بازگشت قربان بردی‌اُف به نیمکت روبین کازان، سردار آزمون هم به این تیم که حواشی زیادی برای او به وجود آورده بود رفت و با اینکه هیچ صحبتی در این باره نداشت، روز دوشنبه گذشته در تست‌های پزشکی این تیم در کازان روسیه شرکت کرد و آن را با موفقیت پشت سر گذاشت.


آزمون دیروز سه‌شنبه به دومین اردوی آماده‌سازی پیش فصل روبین کازان در اتریش اضافه شد و با اینکه تصویری از او انتشار نیافته بود، امشب در یک مسابقه تدارکاتی برای تیمش به میدان رفت.


روبین کازان از ساعت 20:30 امشب در دیداری دوستانه مقابل آستریا وین اتریش قرار گرفت که این بازی با گل‌های دومینیک پراکوپ(دقیقه 65) برای آستریا و میجو کاکتاش(دقیقه 81) برای کازان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.


سردار آزمون که در ترکیب ابتدایی روبین کازان حضور نداشت، از دقیقه 67 با شماره پیراهن 64 به جای تاراس بورلاک، مدافع میانی این تیم به زمین رفت تا با بازی برای کازان نشان دهد انتقالش از روستوف به باشگاه سابقش قطعی شده است.

 

دیدگاه‌ها