کد خبر : 1424348 | 08 تیر 1396 ساعت 01:07 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

با اضافه شدن دو بازیکن دیگر در فاز تهاجمی، مس اماده لیگ خواهد شد؛

مربی خارجی مس کرمان به زودی وارد ایران می‌شود

در حالیکه بیش از یک ماه به اغاز فصل جدید لیگ یک کشور باقی مانده است؛ مس کرمان یکی از تیم هایی است که به پایان فصل نقل و انتقالات خود نزدیک می شود و قصد دارد از شنبه هفته آینده اردوی خود را در کمپ مجهز بروجرد برگزار نماید.

مربی خارجی مس کرمان به زودی وارد ایران می‌شود

به گزارش ورزش سه، نارنجی پوشان کرمانی که این فصل کاملا با رعایت اصول حرفه ایی وارد نقل و انتقالات شده و از خریدهای چشم بسته و بدون توجه به نیاز تیم خودداری کرده اند، در جدیدترین اقدام خود با مدافع پارس جنوبی میلاد باقری قرارداد امضا کرده و با یک بازیکن لیگ برتری دیگر نیز نهایی کردند. همچنین زوج طلایی دو فصل قبل فجر سپاسی که تا یک قدمی لیگ برتر نیز رسید، با اضافه شدن احمد حیات منش به رامتین سلیمان زاده در مس کرمان تداعی شد تا خط دفاعی این تیم بیش از پیش مستحکم تر شود.


با اضافه شدن این سه بازیکن ، مس با جذب دو بازیکن دیگر در خط حمله، تیم خود را کامل کرده و آماده حضور در مسابقات می شود. اتفاقی که باعث شده است با توجه به فاصله زمانی 35 روزه تا شروع لیگ، هواداران این تیم کاملا امیدوارانه و راضی حامی تیم محبوب خود باشند.


همچنین مسئولین مس کرمان اعلام کرده اند که با مربی خارجی مورد نظر خود به توافق رسیده و این مربی صاحب نام به زودی وارد ایران خواهد شد.


لازم به ذکر است تمرینات تیم مس کرمان زیر نظر احمد نخعی سرمربی این تیم از 30 خردادماه آغاز شده و همینک بازیکنان این تیم در دو نوبت صبح و عصر تمرینات بدنسازی و پیش فصل خود را با نظم و انظباط و ارامشی خاص سپری می کنند.


به نظر می آید با توجه به خریدهای ارزشمند مس کرمان و تمدید قرارداد با بازیکنان تاثیرگذار فصل گذشته و اضافه شدن چهره های جوان از اکادمی به تیم اصلی که روح تازه ایی دمیده و قطعا همانند پارسال چند پدیده جدید به فوتبال کشور معرفی خواهد شد؛ از همینک این تیم نارنجی پوش کویر را باید یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر نامید.

 

1206886

 

1206887

دیدگاه‌ها