کد خبر : 1424357 | 08 تیر 1396 ساعت 08:05 | 117.5K بازدید | 0 دیدگاه

اسکای ایتالیا خبر داد؛

لاتزیو سردار آزمون را می خواهد

وب سایت معتبر اسکای اسپورتس ایتالیا از علاقه لاتزیو به جذب سردار آزمون پرده برداشته است.

لاتزیو سردار آزمون را می خواهد

 

به گزارش "ورزش سه"، لاتزیو قصد داشت فابیو بورینی، مهاجم ایتالیایی ساندرلند را جذب کند اما این بازیکن در نهایت ترجیح داد راهی میلان شود تا بیانکوچلستی برای تقویت قوای هجومی خود برای جذب سردار وارد عمل شوند.

 

روند مذاکرات لاتزیو و ساندرلند برای جذب بورینی مثبت بود اما این مهاجم در نهایت شخصا میلان را برای ادامه دوران حرفه ای انتخاب کرد و بعد از سپری شدن تست های پزشکی، این انتقال درآستانه رسمی شدن است.

 

اما وب سایت اسکای اسپورتس ایتالیا اذعان داشت که گزینه جانشین لاتزیو، سردار آزمون مهاجم ایرانی و 22 ساله روستوف است که از سال 2013 در لیگ روسیه و در تیم هایی چون روستوف و روبین کازان توپ زده است.

 

 

1206904

 

 

سردار در فصل جاری موفق به زدن 12 گل و ارسال 3 پاس گل در 41 مسابقه شد و در عرصه ملی نیز کارنامه او شامل 19 گل تنها در 26 مسابقه بوده است.

 

این در حالیست که بعد از حرف و حدیث های فراوان، سردار آزمون امروز در دیداری دوستانه با لباس روبین کازان به میدان رفت تا اخبار بازگشت او به این تیم رنگ واقعیت به خود بگیرد.

 

همچنین ساعاتی پیش مصاحبه ای از این مهاجم گلزن مبنی بر تمایل به ماندن در روسیه و ادامه همکاری با قربان بردی اف منتشر شد و حالا مشخص نیست با توجه به پیشنهاد بیانکوچلستی، آیا باز هم سردار در روسیه باقی خواهد ماند یا رویاهای خود را در سری آ جستجو خواهد کرد.

دیدگاه‌ها