کد خبر : 1424362 | 08 تیر 1396 ساعت 09:33 | 30.6K بازدید | 0 دیدگاه

دفاع تمام قد فرناندو سانتوس از پنالتی زن هایش

فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال پس از حذف تیمش با شکست مقابل شیلی در ضربات پنالتی، به تمجید از سه پنالتی زن خود که پنالتی شان را از دست دادند پرداخت.

دفاع تمام قد فرناندو سانتوس از پنالتی زن هایش

به گزارش "ورزش سه"، پنالتی های هر سه پنالتی زن پرتغال یعنی نانی، کوارشما و ژائو موتینیو توسط کلودیو براوو دفاع شد و ویدال، آرانگوئیز و سانچس، نتیجه را به نفع شیلی رقم زدند. با این حال سانتوس مدعی شد که این سه نفر در یورو 2016 مقابل لهستان پنالتی های مهمی زدند و باعث صعود تیم بودند.

 

1206907

 

 

او گفت:" دروازه بان حریف فوق العاده بود ولی سه بازیکن ما که پنالتی از دست دادند، مقابل لهستان در یورو قهرمان ما بودند. من همیشه از بازیکنانم دفاع می‌کنم. این تصمیم من بود که آنها را رو به جلو می‌برد."

 

سال گذشته رونالدو ضربه پنالتی اول را برای تیمش زد ولی این بار در سه پنالتی اول پشت ضربه قرار نگرفت. سانتوس در این رابطه گفت:" ترتیب پنالتی زن ها انتخاب شده بود. این 3 بازیکن در یورو پنالتی شان را گل کرده بودند. به نظرم درست نیست اینطور فکر کنیم که اگر تغییری در ترتیب پنالتی زن ها اتفاق می‌افتاد، نتیجه عوض می‌شد.

 

شیلی فضای زیادی به ما نمی‌داد. این را در دیدار مقابل آلمان هم دیدیم که شیلی در آن تساوی 1-1، توپ و میدان را در اختیار داشت و آلمان از کناره ها به شیلی ضربه می‌زد. آنها اینگونه گل زدند. ما هم سعی داشتیم از همین سیستم استفاده کنیم ولی امروز شیلی بهتر از ما بود."

دیدگاه‌ها