کد خبر : 1424428 | 08 تیر 1396 ساعت 16:29 | 41.2K بازدید | 0 دیدگاه

خودم را مدیون ورمگلیو می‌دانم

معنوی نژاد: انگار با میخائیلوف هم ذاتم!

لژیونر جدید تیم ملی والیبال ایران از الگوهای خود در جهان والیبال و آینده ورزشی خودش می گوید.

معنوی نژاد: انگار با میخائیلوف هم ذاتم!

به گزارش "ورزش سه"، محمد جوادمعنوی نژاد ستاره تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی که با مصدومیتی بد موقع مواجه شد حالا خود را برای بازی در سری آ ایتالیا و تیم ورونا آماده می کند. او در مورد لیگ جهانی که گذشت در گفت و گوی مفصل با مجله همشهری جوان از هر دری صحبت کرد که در آن می گوید: « والیبال اصفهان هنوز هم جوانانی با استایل خوب دارد ، اما نبود یک تیم لیگ برتری مثل ذوب آهن باعث می شود که کمتر از گذشته دیده شوند.»


او در مورد راه پیشرفت خود هم معتقد است:« پیکان در تکامل والیبالم نقش بسزایی داشت . بعد از بازگشت از مسابقات جوانان جهان در استانبول و رفتنم به باشگاه پیکان نقطه عطف زندگی ورزشی ام بود .  در سالی که ورمیگلیو به این تیم آمد ، کمک زیادی به من کرد و نکات کلیدی را به من آموخت و به نوعی خود را مدیون او می دانم.»


معنوی نژاد در مورد شباهتش به میخائیلوف و الگوهای خارجی خود گفت:« من الگوی داخلی نداشتم و از بازی بارتوز کورک لذت می برم و می داند در هر بازی باید چگونه ظاهر شود . از جنگندگی و روحیه مبارزه جویی ماکسیم میخائیلوف خیلی خوشم می آید و خودم را به او نزدیک می بینم . انگار که هم ذات همیم . از نظر قدی هر دو ٢٠٢ سانتی متریم و هر دو هم پست در دریافت کننده باز نیز هر دو توانایی بازی کردن در پست قطر پاسور را داریم .»

دیدگاه‌ها