کد خبر : 1424976 | 11 تیر 1396 ساعت 15:50 | 42.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای میرر

پیشنهاد نجومی و ضد رئالی آرسنال برای پدیده فرانسوی

آرسن ونگر قصد دارد هر کاری انجام دهد تا کیلیان امباپه، آرسنال را به رئال مادرید ترجیح بدهد.

پیشنهاد نجومی و ضد رئالی آرسنال برای پدیده فرانسوی

به گزارش "ورزش سه"، 142.5 میلیون یورو برای جذب امباپه، این خبری بود که امروز میرر منتشر کرد که نشان می دهد آرسنالی ها عزم خود برای جذب هدف اصلی رئال در نقل و انتقالات را جزم کرده اند.

 

امباپه پس از درخشش در ترکیب موناکو، به یکی از وسوسه انگیزترین ستاره های بازار نقل و انتقالات تابستانی بدل شده است. ستاره 18 ساله هنوز تصمیم خود برای تمدید قرارداد با موناکو را نگرفته و هر روز شایعات زیادی در مورد آینده اش به گوش می رسد.

 

 

1201858

 

 

در همین راستا امروز نشریه میرر فاش ساخت که آرسن ونگر، سرمربی آرسنال در تماس با پدر امباپه از وی خواسته است که کاری کند پسرش پیشنهاد رئال را فراموش کرده و به ارسنال بپیوندد. ونگر گوشزد کرده که کیلیان در صورت پیوستن به رئال، فرصت اندکی برای حضور در میدان پیدا خواهد کرد و با وجود رونالدو، بیل و بنزما دقایق زیادی به وی بازی نخواهد رسید اما در آرسنال به یک مهره ثابت و غیر قابل بحث بدل می شود.

 

ونگر در این تماس به پدر امباپه اطلاع داده که آرسنال حاضر است 142.5 میلیون یورو برای این انتقال هزینه کند. حال باید دید واکنش پدیده فرانسوی به این پیشنهاد نجومی چه خواهد بود و آیا حاضر خواهد شد رویای حضور در رئال را به دست فراموش بسپارد یا خیر.

 

 

دیدگاه‌ها