کد خبر : 1425003 | 11 تیر 1396 ساعت 16:56 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

پدیده برای مدعی شدن با تجربه شد

نماینده مشهد در چهارمین حضور این تیم در لیگ برتر خواسته های جدیدی را دنبال می کند تا تیم معمولی در لیگ هفدهم نباشد.

پدیده برای مدعی شدن با تجربه شد

به گزارش "ورزش سه"، پدیده مشهد لیگ هفدهم چهارمین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می کند. تیم مشهدی که حالا با گذشت 4 سال تبدیل به یکی از تیم های با ثبات لیگ شده، بنابر اظهارات رضا مهاجری در فصل جاری لیگ برتر دیگر به دنبال حفظ خود در لیگ نیستند و عنوان های مهمی را دنبال می کنند که کسب سهمیه آسیایی در صدر آن قرار دارد.


محمد قاضی بهترین گلزن نفت تهران در فصل گذشته که در لیگ و حذفی بیش از 15 گل به ثمر رسانده بود، آخرین خرید پدیده در فصل نقل و انتقالات بود. پدیده در ابتدای فصل نقل و انتقالات یونس شاکری را از دست داد اما مطمئنا قاضی جانشینی به مراتب مناسب تر برای این بازیکن است. امین قاسمی نژاد بهترین بازیکن دو فصل گذشته ماشین سازی نیز برای تقویت خط حمله شاگردان مهاجری به مشهد رفته است تا یکی از معضلات اصلی این تیم در خط حمله برطرف شود.


بابک حاتمی نیز در ابتدای فصل نقل و انتقالات خیلی زود جانشین حسن جعفری شد تا در سمت راست خط دفاعی پدیده جانشین یکی از بهترین بازیکن  این تیم در فصل گذشته شود. حسن جعفری فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان پدیده بود اما خیلی زود در پایان فصل به سپاهان پیوست تا این تیم یک سهمیه خود را برای خرید جانشین حاتمی استفاده کند. محمدرضا خانزاده نیز بعد از عملکرد قابل قبول در سیاه جامگان ترجیح داد تا ابتدای لیگ هفدهم به دیگر تیم مشهدی بپیونند.


اکبر صادقی برای تقویت خط هافبک پدیده به این تیم پیوست تا تنها خرید مهاجری مرکز زمین باشد. محمدرضا خلعتبری اما نامدار ترین خرید پدیده بود. بازیکن فصل گذشته گسترش فولاد و سایپا که البته توفیق چندانی نداشت، دوباره به مشهد بازگشت تا شاید در آخرین سال های فوتبالی خود دوباره طعم موفقیت را بچشد.


اضافه شدن فاکتور تجربه با استفاده از بازیکنانی مانند خلعتبری، خانزاده و قاضی بزرگترین تفاوت پدیده نسبت به فصل گذشته است و به همین دلیل رضا مهاجری می گوید که پدیده نسبت به فصل گذشته بهتر شده است.


لیگ هفدهم برای رضا مهاجری می تواند فصلی سرنوشت ساز باشد و سرمربی پدیده در سومین فصل حضور خود در این تیم امیدوار است تا با کسب سهمیه پدیده را از تیم معمولی در لیگ برتر، تبدیل به تیمی مهم و پر اهمیت کند.

دیدگاه‌ها