کد خبر : 1425241 | 12 تیر 1396 ساعت 20:07 | 69K بازدید | 0 دیدگاه

آشنایی با مخفیگاه استقلال در تعطیلات تابستانی

اردوی استقلالی ها در یکی از تخصصی ترین و حرفه ای ترین کمپ های فوتبال منطقه، از روز دوشنبه آغاز می شود.

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم فوتبال استقلال از روز دوشنبه در کمپ آکادمی فوتبال ارمنستان در ایروان آغاز می شود. کمپ آکادمی فوتبال ارمنستان به دلیل برخی ویژگی های خود یکی از بهترین مکان ها برای برگزاری اردو در پیش فصل فوتبال ایران است و به همین دلیل کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی نیز سال گذشته یکی از اردوهای تیم ملی را در این کشور برگزار کرد.

تنوع در امکانات ورزشی
این کمپ تمرینی که مشابه آن در کشور ایران یافت نمی شود، 5 زمین چمن طبیعی تمرینی، یک زمین چمن مصنوعی و یک  زمین چمن با سکوهایی با ظرفیت 2 هزار نفر دارد که محلی مناسب برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی محسوب می شود. یک استخر سرباز و یک استخر سرپوشیده در کنار سالن وزنه، زمین تنیس و سالن فوتسال دیگر امکانات ورزشی این کمپ هستند.


کیفیت چمن های این کمپ تمرینی در بالاترین سطح بین المللی است؛ همچنین امکانات سخت افزاری کامل نیز در این کمپ فراهم است.

 

1207599


آرامش در خارج از ایروان
کمپ آکادمی فوتبال ارمنستان در حاشیه شهر ایروان با فاصله زمانی بسیار اندک و در ارتفاعات این شهر قرار دارد. یک هتل دو طبقه با بیش از 50 اتاق در این مجموعه قرار دارد و دو سالن غذا خوری نیز در این هتل در نظر گرفته شده است تا تیم های حاضر در این کمپ مشکلی برای حضور مستمر در آن نداشته باشند.
روابط خوب ایران با ارمنستان نیز باعث شده تا کاروان تیم های ایرانی برای حضور در این کشور دردسری نداشته باشند و تیم ها می توانند با هزینه های بسیار کمتری اردوی خود را در این کمپ بین المللی برگزار کنند.

 

ارتفاع مناسب برای بدنسازی پیش فصل
در کنار تمامی زیر ساخت های مناسب این کمپ، آب و هوای متفاوت ایروان در تیرماه یکی از ویژگی های این مجموعه محسوب می شود. با توجه به برگزاری تمرینات سنگین بدنسازی، گرمای هوا یکی از مواردی است که باعث طاقت فرسا شدن هر چه بیشتر این تمرینات می شود اما ایروان در تیرماه آب و هوایی متفاوت دارد که این موضوع کمک زیادی به کاهش مشکلات فصل بدنسازی به تیم ها می کند. همچنین این شهر ارتفاعی نزدیک به 2000 متر دارد که برای فصل بدنسازی بسیار مناسب است.

 

دیدگاه‌ها