کد خبر : 1426002 | 17 تیر 1396 ساعت 12:44 | 17.4K بازدید | 2 دیدگاه

بی اطلاعی از بیانیه جدید علیه کی‌روش

مجید جلالی سمتی در کانون مربیان ندارد!

مدیررسانه ای سابق کانون مربیان اعلام کرد مجید جلالی سمتی در کانون مربیان فوتبال ندارد و با وجود عضویت در هیات رییسه اما در هیچ کدام از جلسات حاضر نشده است.

مجید جلالی سمتی در کانون مربیان ندارد!

به گزارش "ورزش‌سه"، کانون مربیان فوتبال ایران چند سال قبل با تلاش های مجید جلالی سرمربی کنونی تیم پیکان تاسیس و فعالیتش را آغاز کرد. جلالی به این خاطر سالها به عنوان رییس کانون مربیان فعالیت داشت و در راستای کمک و حمایت از مربیان داخلی اقداماتی انجام داد. از سال گذشته اما جلالی به خاطر حواشی ایجاد شده تصمیم گرفت از ریاست انجمن کنار برود و با برگزاری مجمع و انتخابات ریاست این مجموعه به بیژن ذوالفقارنسب رسید.


کانون مربیان روز گذشته به ریاست ذوالفقارنسب در بیانیه ای در ماجرای اختلاف کارلوس کی روش و علیرضا اسدی به حمایت از دبیرکل مستعفی فدراسیون فوتبال پرداخت و کی روش را برای توهین به اسدی محق ندانست. انتشار این بیانیه سبب شد خیلی ها به واسطه بیانیه ای که 3 سال پیش این کانون به ریاست جلالی صادر کرد، تصور کنند بیانیه اخیر نیز با امضای جلالی تنظیم و منتشر شده است.  این در حالی است که مجید جلالی هیچ دخل و تصرفی در بیانیه تنظیم شده نداشته است. 


بهنام مددی، مدیررسانه ای باشگاه پیکان که در کانون مربیان نیز همراه جلالی بود، در این خصوص گفت: «تاکید می کنم که من و آقای جلالی هیچ سمتی در کانون مربیان نداریم و طبیعتا در این شرایط در جریان مسائل این کانون نیز قرار نمی گیریم.»


کانون مربیان در زمان ریاست جلالی بیانیه ای علیه کارلوس کی روش صادر کرد که آن زمان حرف و حدیث های زیادی درباره این مربی مطرح شد. حالا اما دیگر جلالی در این کانون سمتی ندارد، بازهم شاهد بیانیه ای از این دست علیه سرمربی تیم ملی هستیم.

دیدگاه‌ها