کد خبر : 1426115 | 17 تیر 1396 ساعت 19:48 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

برگزاری لیگ برتر بانوان، هفته اول مهرماه

فصل آینده رقابت های لیگ برتر بانوان، از هفته اول مهرماه آغاز خواهد شد، بازی هایی که آخرین دوره آن با قهرمانی آینده سازان میهن نجف آباد به پایان رسید.

برگزاری لیگ برتر بانوان، هفته اول مهرماه

به گزارش "ورزش سه"، دور بعدی رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان در هفته ابتدایی مهرماه آغاز خواهد شد و 12 تیم حاضر در این بازی ها به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

گلاره ناظمی، مسئول برگزاری رقابت های لیگ برتر در این باره گفت: در حال حاضر 10 تیم برای حضور در این بازی ها مشخص شده اند، اما 2 تیم دیگر نیز به این جمع اضافه خواهند شد، بدین ترتیب که بازی های لیگ دسته اول با حضور 5 یا 6 تیم از مردادماه آغاز خواهد شد و دو تیم صدرنشین این بازی ها به جمع تیم های لیگ برتری اضافه خواهند شد تا این بازی ها با 12 تیم از هفته اول مهرماه برگزار شود.

ناظمی در رابطه با برگزاری بازی های قهرمانی آسیا در سطح باشگاهی و حضور نماینده ایران در این بازی ها گفت: متاسفانه تاکنون هیچ مسابقه ای در سطح آسیا برگزار نشده است و اصلا جام باشگاه های آسیا تاکنون برگزار نشده است که قهرمان کشورمان هم در آن حضور داشته باشد، البته صحبت هایی انجام شده و ما نیز نام تیم قهرمان لیگ را به عنوان نماینده ایران فرستاده ایم تا در صورت تصمیم به برگزاری این رقابت ها نماینده ایران نیز حضور داشته باشد.

او در پایان گفت: با توجه به برگزاری رقابت های لیگ برتر و دسته اول در فوتبال بانوان، می توان ایران را یکی از مهمترین و بهترین کشورهای آسیایی در این رشته دانست ولی متاسفانه به دلیل ضعف بسیاری کشورها در برگزاری رقابت های لیگ فوتبال و عدم برگزاری این بازی ها، هنوز جام قهرمانی آسیا به تصویب نرسیده است.

دیدگاه‌ها