کد خبر : 1426381 | 19 تیر 1396 ساعت 01:06 | 30.7K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش اسپالتی برای حفظ ستاره اینترمیلان

لوچانو اسپالتی، سرمربی اینترمیلان، اعلام کرد در مورد شایعه رفتن ایوان پریشیچ به منچستریونایتد با این ستاره کروات صحبت خواهد کرد.

تلاش اسپالتی برای حفظ ستاره اینترمیلان

به گزارش "ورزش سه"، در چند هفته گذشته شایعات زیادی در مورد رفتن پریشیچ به منچستریونایتد مطرح شده و لایک کردن پستی که پوگبا برای خوشامد به روملو لوکاکو در اینستاگرامش گذاشت توسط این ستاره ملی پوش کروات، این شایعات را تقویت کرد اما اسپالتی امیدوار است که پریشیچ در سن سیرو بماند.

 

او به خبرنگاران گفت:" البته من با همه بازیکنان صحبت خواهم کرد و البته صحبت هایم با بازیکنانی که حواس شان به جای دیگر معطوف شده، متفاوت خواهد بود.

 

من به صحبت های پریشیچ گوش خواهم کرد. من روی او حساب می کنم اما باید از تصمیم او آگاه باشم. جالب نخواهد بود که از او بشنوم که می خواهد برود.

 

1069913

 

شما دائما در مورد پریشیچ صحبت می کنید و از تصمیم او برای رفتن اما من باید اول صحبت های خود او را بشنوم و سپس تصمیم بگیرم.

 

به هر حال، من این را خواهم گفت: ما اینتر هستیم و می توانیم در مورد نظرات بازیکنان، تصمیمات متفاوتی بگیریم. امیدوارم او را در تیم مان داشته باشیم. من روی او حساب می کنم و از این نظر خوش بین هستم."

دیدگاه‌ها