کد خبر : 1426410 | 19 تیر 1396 ساعت 11:25 | 87.9K بازدید | 2 دیدگاه

گادوین منشا ؛ توپ‌ها را به من برسانید!

گادوین منشا هنوز نیامده تبدیل به بازیکن محبوب برانکو شده است، طوری که سرمربی کروات سرخ‌ها، به او نقش اول در زدن ضربات پنالتی و آزاد را داده است.

گادوین منشا ؛ توپ‌ها را به من برسانید!

به گزارش "ورزش سه" ،همه اینها در شرایطی است که او به نوعی رقیب طارمی نیز محسوب می‌شود، آن هم چه طارمی در پرسپولیس ماندگار شود و چه رفتنی شود.

 

در صورت ماندن طارمی در پرسپولیس او جایگاه ثابتش را باید از منشا پس بگیرد و همچنین برای حفظ موقعیت خود عملکرد بهتری از مهاجم تازه وارد داشته باشد و چنانچه طارمی رفتنی شود، این رکوردها و عملکرد طارمی است که باید با منشا رقابت کند. چرا که منشا در صورت برجا گذاشتن آماری بهتر از آمار فصول گذشته طارمی، خود را از زیر سایه او بیرون آورده و آنگاه از ابهت و محبوبیت طارمی در نزد هواداران قرمزکه طارمی را بهترین مهاجم لیگ می‌دانند کاسته خواهد شد.

 

اما از طرفی دیگر با توجه به اینکه برانکو حساب ویژه‌ای روی منشا باز کرده، این بازیکن می‌تواند هدف نهایی همه توپ‌های پرسپولیس در حمله باشد. چنانچه برانکو بتواند از بروز حسادت‌های و اختلاف‌های بچگانه در تیمش جلوگیری کند در این صورت منشا تبدیل به محور اتحاد بازیکنان پرسپولیس خواهد شد. بازیکنی که همه برای او بازی خواهند کرد تا توپ را به او برسانند و او نیز به نمایندگی از همه، گلزنی خواهد کرد. با بودن منشا، طارمی می‌تواند به عنوان مهاجم سایه بازی کند و به نقشی که در تیم ملی دارد نزدیکتر شود. در این صورت این موضوع به کمک او خواهد آمد تا جایگاهش در تیم ملی را محکم‌تر نماید و همچنین انتظارات از او برای تکرار عنوان آقای گلی کاهش می‌یابد.

 

چنانچه برانکو بتواند موضوع جدایی یا ماندن طارمی و همچنین رابطه بازیکنان پرسپولیس با منشا در صورت ماندن یا نماندن طارمی را مدیریت کند، تکرار موفقیت‌های فصل پیش برای او دور از دسترس نخواهد بود. آنچه می‌تواند پرسپولیس فصل بعد را زمین بزند حواشی ناشی از دو دستگی یا چند دستگی در تیم است. در صورت کنترل حواشی و اجازه ندادن به بروز اختلافات حاشیه‌ای در تیم، پرسپولیس یکی از مهمترین مدعیان قهرمانی در لیگ آینده خواهد بود.

دیدگاه‌ها