کد خبر : 1426414 | 19 تیر 1396 ساعت 11:38 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

برای بردن پرسپولیس به تهران می‌آییم

پورموسوی: تا من هستم مبعلی هم هست

سیدسیروس پورموسوی سرمربی فولادخوزستان، حضور ایمان مبعلی در این تیم را یک اتفاق خوب توصیف می کند.

پورموسوی: تا من هستم مبعلی هم هست

پورموسوی در گفت و گو با "ورزش سه"، در مورد حرف های اخیر مبعلی در مورد مصدومیتی که با آن مواجه شده بود می گوید: ایمان با اینکه از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شدیدی شده بود، اما تمرینات خوبی را انجام داد و از روز اول به صورت مرتب کارهایش را پیگیری کرد. او حالا در کنار دیگر بازیکنان تمرین می کند و امیدوارم جوان های فولاد از تجربیات ایمان استفاده کنند. حضور او در تیم ما یک اتفاق خوب است. 


پورموسوی در ادامه می گوید: تا زمانی که من باشم مبعلی هم در فولاد هست و او حتی می تواند بعد از خداحافظی از فولاد مربیگری را از فولاد شروع کند و در کادرفنی ما باشد. البته باید از مدیریت باشگاه هم تشکر کرد که اجازه می دهد بازیکنان قدیمی فولاد بتوانند مربیگری را هم در این باشگاه شروع کنند. 


پورموسوی در مورد اختلافات اخیر میان کی روش و اسدی می گوید: ما در این زمینه تصمیم گیرنده نیستیم و فدراسیون فوتبال باید این تنش ها را برطرف کند. مطمئنا اختلاف بین تیم ملی و فدراسیون اصلا خوب نیست و همه چیز باید در یک شرایط طبیعی قرار بگیرد. وقتی به یک مقام مسئول توهین می شود طبیعتا خودشان بهتر می توانند تصمیم بگیرند و صحبت کنند.


او در مورد تقابل با پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر هم حرف می زند: بازی با پرسپولیس همیشه سخت است. ما فصل گذشته یک بار جلوی این تیم مساوی کردیم و یک بار هم باختیم. در اولین بازی لیگ تلاش می کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم. 


پورموسوی در مورد اینکه آیا در اولین بازی به فکر کسب حداقل امتیاز است می گوید: من سال گذشته هم تفکرات خودم را نشان دادم. ما دنبال بازی زیبا هستیم و برای شکست دادن پرسپولیس به تهران می آییم.البته می دانیم که با تیم پرقدرتی بازی داریم.

دیدگاه‌ها