کد خبر : 1426584 | 19 تیر 1396 ساعت 23:40 | 46.1K بازدید | 0 دیدگاه

اطمینان دراکسلر به اوزیل در مورد خرید آرسنال

مسوت اوزیل، هافبک آرسنال، اعلام کرد که جولیان دراکسلر، هم تیمی اش در تیم ملی آلمان، به او گفته که سئاد کولاشیناچ، خرید جدید توپچی ها، از شخصیت لازم برای بازی در این تیم برخوردار است.

اطمینان دراکسلر به اوزیل در مورد خرید آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، کولاشیناچ که در شالکه در کنار دراکسلر بازی کرد، به تازگی به آرسنال پیوست. اوزیل که خود دوران حرفه ای اش را از شالکه آغاز کرد، از اینکه یک بازیکن دیگر از این تیم به جمع توپچی ها اضافه شده، خوشحال است.

 

او به خبرنگاران گفت:" من با چند بازیکن که با کولاشیناچ در شالکه بازی کرده بودند، از جمله دراکسلر، صحبت کردم.

 

آنها به من گفتند که سئاد بازیکن واقعا خوبی است و از نظر شخصیتی کاملا مناسب تیم ماست. با توجه به آنچه من تا به حال از او در تمرینات دیدم، متوجه شدم که خیلی قدرتمند است و از نظر شخصیتی واقعا پسر خوبی است. ما خوشحالیم که او را درتیم مان داریم.

 

1208695

 

اگر او سوالی داشته باشد که من بتوانم به او کمک کنم، با کمال میل این کار را خواهم کرد. به عنوان یک بازیکن جدید، می خواهید بدانید که کجا می توانید زندگی کنید؛ کدام رستوران ها خوب هستند. او سوالی داشته باشد، من همیشه آماده پاسخگویی هستم.

 

نمی دانم زبان انگلیسی او در چه سطح است اما مطمئنا برای او خوب است که بازیکنان و مربیان زیادی اینجا هستند که می توانند با او آلمانی حرف بزنند. فکر می کنم این برای شروع خیلی خوب است."

دیدگاه‌ها