کد خبر : 1427069 | 22 تیر 1396 ساعت 15:13 | 59.8K بازدید | 0 دیدگاه

غیبت های سئوال برانگیز ملی پوش ایرانی 

آزمون هر لحظه دورتر از روبین کازان (عکس)

شرایط مبهم مهاجم ایرانی در فصل پیش رو لیگ برتر روسیه همچنان یکی از سوژه های داغ رسانه ها محسوب می شود چون گمانه زنی ها و شایعات همه از کوچ او به لیگی معتبر حکایت دارد.

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون در بازگشت کاروان روبین به شهر کازان در هیچ کدام از تمرینات گروهی این تیم حاضر نشده به خصوص در آخرین جلسه تمرینی تیم مقابل دیگان بیش از هزار تماشاگر کازانی که بیشتر جنبه معارفه خریدهای جدید را نیز داشت.

 

1209104


غیبت ستاره ایرانی در این جلسه تمرینی همچنین سکوتی که قربان بردی اف در قبال بازگشت احتمالی ستاره ایرانی به روبین کازان داشت بیشتر به مساله جدایی قطعی سردار آزمون از لیگ روسیه دامن زد تا اخبار و شایعات بیشتری پیرامون فروش او به تیم های ایتالیایی و آلمانی خواهان مرد اول خط حمله ایران پرداخته شود.


قربان بردی اف سرمربی جدید روبین کازان در کنفرانس مطبوعاتی بعد از تمرین عصر دیروز در پاسخ به وضعیت خریدهای جدید باشگاه از جمله سردار گفت:« فعلا نمی توانم با صراحت پیرامون سیاست های نقل و انتقالاتی حرفی بزنم اما آن چه اهمیت دارد این که ما روی داشته ها و توانی که داریم تمرکز کردیم تا فصل درخشانی داشته باشیم».

 

1209105


غیبت های متوالی آزمون در تمرینات روبین و معارفه خریدهای جدید از یک سو و سکوت قربان بردی اف به عنوان کاشف اصلی این ستاره ایرانی در قبال آینده او از سوی دیگر باعث شد تا هر لحظه و ساعت بر قطعی بودن فروش این بازیکن به باشگاهی بزرگ در اروپا دامن زده شود به خصوص که نه سایت باشگاه روبین نه صفحات مجازی منتسب به این باشگاه هیچ خبر و تصویری از ستاره ایرانی روی خروجی خود قرار ندادند که بتوان به آن برای قطعی شدن خرید سردار توسط این باشگاه روسی استناد کرد.

دیدگاه‌ها