کد خبر : 1427195 | 23 تیر 1396 ساعت 14:58 | 73.4K بازدید | 0 دیدگاه

مهران درخشان مهر و بشار رسن در میان 10 بازیکن برتر امیدها

هافبک موردنظر پرسپولیس در جمع ستاره‌های آسیا

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا به مناسبت برگزاری رقابت های مقدماتی جام ملت های آسیا (زیر 23 سال)، در مطلبی به بررسی 10 ستاره برتر تیم های امید آسیا پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، پیش از آغاز رقابت های مقدماتی جام ملت های آسیا (زیر 23 سال)، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا به بررسی ستاره های حاضر در این رقابت ها پرداخت و در این میان به بازیکن نام آشنا برای فوتبال دوستان ایرانی اشاره کرد.

 

مهران درخشان مهر، مدافع جوان ذوبی ها و بشار رسن هافبک عراقی مورد نظر پرسپولیسی ها دو بازیکن جوان در میان 10 ستاره ای بودند که afc معتقد است می توانند در این بازی ها بدرخشند. 

 

این سایت در رابطه با درخشان مهر می نویسد: او با وجود اینکه تنها 18 سال دارد از بازیکنان باتجربه این رقابت ها محسوب می شود، درخشان مهر از جمله بازیکنانی است که در هر 6 بازی ذوب آهنی ها در بازی های گروهی لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته است. او پیش از این و در تیم زیر 16 سال ایران نیز حضور داشت و توانسته بود در بازی های تایلند 2014 بدرخشد. او یکی از بازیکنان ایرانی است که می تواند در ماه پیش رو بدرخشد، بازیکنی که قطعا بازی او از چشم های کارلوس کی روش پنهان نخواهد ماند. 

 

1209242

 

اما درباره بشار رسن، هافبک عراقی حاضر در این بازی ها نیز عنوان شد: یکی از بازیکنانی که در این رقابت ها حاضر است و تجربه فراوانی دارد هافبک 20 ساله عراقی است، او از سال 2014 به تیم ملی عراق دعوت شد و پس از آن دیگر تیم ملی را ترک نکرد، هافبک – مهاجم باشگاه نیروی هوایی عراق پیش از این نیز موفق شده بود به همراه تیم زیر 22 سال به عنوان قهرمانی آسیا دست پیدا کند. او یکی از بازیکنان تیم المپیک عراق محسوب می شد که در بازی های ریو نیز به میدان رفت. 

 

1209241

 

دیگر بازیکنانی که سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از آنها به عنوان ستارگان آسیا در بازی های زیر 23 سال نام برد عبارتند از وی شی هائو(چین)، ایوان دیاماس(اندونزی)، زابیخایلو اورینبوئف(ازبکستان)، ریلی مک گری(استرالیا)، لالیانزوالا چانگت(هند)، کوجی میوشی(ژاپن)، سامی ناجی(عربستان)، لی سانگ مین(کره جنوبی) .

دیدگاه‌ها