کد خبر : 1427343 | 24 تیر 1396 ساعت 12:28 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت قرمز خط دفاعی تیم امید پیش از سفر به بیشکک

عدم حضور بازیکنان تراکتورسازی و استقلال باعث شده تا خط دفاعی تیم امید شرایط بحرانی را تجربه کند.

وضعیت قرمز خط دفاعی تیم امید پیش از سفر به بیشکک

به گزارش "ورزش سه"، تیم امید ایران شنبه شب برای برگزاری مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا راهی قرقیزستان می شود تا دو دیدار برابر میزبان و عمان در گروه A مسابقات برگزار کند.


امیرحسین پیروانی در آستانه سفر تیم امید ایران به این مسابقات در اعتراض به عدم حضور بازیکنان در اردوهای این تیم و پیش از سفر به قرقیزستان، عنوان کرد: واقعا نمی‌دانم چه کاری باید انجام بدهم چون 2 بازیکن تراکتورسازی برگشته‌اند و هنوز از وضعیت سه بازیکن تیم استقلال اطلاع چندانی ندارم. در هر صورت نمی‌خواهم از باشگاه‌ها انتقاد کنم اما خودم هم نمی‌دانم چه کسانی را باید به مسابقات ببرم.


وضعیت تیم ملی در خط دفاعی اما با بازگشت آغاسی به اردوی تراکتورسازی بحرانی تر از دیگر نقاط زمین است. سرمربی تیم ملی در این باره می گوید: عارف آغاسی دیروز در بازی تدارکاتی تنها مدافع وسط تیم من بود ولی باشگاه تراکتورسازی او را به اردوی تیم خودش برگرداند. من می‌دانم تراکتورسازی هم مشکلات زیادی دارد ولی اگر می‌دانستم آغاسی قرار است به تیمش بازگردد یک بازیکن دیگر را در بازی دوستانه آخرمان استفاده می‌کردم. الان که با شما صحبت می‌کنم  تیم امید حتی یک مدافع وسط هم ندارد.


سینا خادم پور بازیکن نفت تهران مدافعی است که در تیم امید در اغلب بازی ها در نقش هافبک دفاعی به میدان می رود. مجید حسینی و عارف آغاسی دو مدافع دیگری هستند که در لیست پیروانی برای این مسابقات حضور داشتند؛ حسینی به دلیل حضور در ایروان هنوز به اردوی استقلال اضافه نشده و آغاسی نیز اردوی تیم ملی را ترک کرده است تا به این ترتیب نیما طاهری تنها مدافع حال حاضر تیم ملی باشد.


هر چند مسئولان استقلال اعلام کرده اند که بازیکنان استقلال در جریان سفر تیم امید به این تیم اضافه خواهند شد اما دیر اضافه شدن این بازیکنان یکی دیگر از معضلات شاگردان پیروانی در بیشکک خواهد بود تا خط دفاعی تیم پیروانی فعلا شرایط بحرانی داشته باشد.

دیدگاه‌ها