کد خبر : 1427355 | 24 تیر 1396 ساعت 12:47 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

خداراشکر مصدومیت آقایی به خیر گذشت

کیانی: همه تیم‌ها بازیکن دارند، تراکتور هوادار!

کاپیتان تراکتورسازی اعلام کرد تیمش با حمایت هواداران و نیروی جوانی نتایج خوبی در لیگ برتر هفدهم کسب می کند.

کیانی: همه تیم‌ها بازیکن دارند، تراکتور هوادار!

مهدی کیانی در گفت وگو با "ورزش سه" درباره شرایط تراکتورسازی عنوان کرد: خوشبختانه اردوی خوبی در تهران برگزار کردیم و 3 بازی تدارکاتی نیز انجام دادیم که به ما کمک کرد. تیم ما تیم جوان و خوبی است که این بازی ها باعث شد بازیکنان جوان تجربه بیشتری پیدا کنند و بتوانند در آینده بهتر برای تراکتورسازی بازی کنند.


وی درباره مصدومیت هادی محمدی تاکید کرد: قطعا این اتفاق برای ما تلخ است اما تیم ما بازیکنان خوبی دارد که اجازه نمی دهند جای هادی خالی بماند. ما بازیکنان جوان خوبی داریم و این ها پشتوانه تراکتورسازی هستند که در این فصل بیشتر نامشان را خواهید شنید.


کاپیتان تراکتورسازی درباره کمبود بازیکن در تیمش بیان کرد: برای ما این مسائل زیاد ارزشی ندارد. ما با روحیه بالا می خواهیم کار تیمی انجام دهیم. شاید سایر تیم ها ستاره جذب کردند و بازیکنان بزرگی به خدمت گرفتند اما ما نیز با همین جوانان و به پشتوانه هواداران خود تراکتورسازی هستیم و برای رسیدن به نتایج مطلوب تلاش می کنیم.


کیانی درباره قرعه سخت تراکتورسازی در هفته های آغازین لیگ برتر گفت: این مساله مهم نیست. ما باید با همه تیم ها بازی کنیم و شک نکنید از ابتدا با قدرت لیگ را شروع می کنیم. برایمان مهم نیست با چه تیمی بازی می کنیم. فقط به دنبال موفقیت هستیم و برای این منظور روی کمک هواداران خود حساب ویژه ای باز کرده ایم.


وی درباره مصدومیت سعید آقایی در جریان دیدار تدارکاتی تراکتورسازی و سپاهان افزود: خداراشکر سعید مشکل خاصی ندارد. اتفاقا بعد از بازی در رختکن او را دیدیم و خوشبختانه آسیب دیدگی او جدی نیست و به خیر گذشت.

دیدگاه‌ها