کد خبر : 1427365 | 24 تیر 1396 ساعت 13:02 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

من دنبال آوردن او به مجمع انتخاباتی نیستم

واکنش داورزنی به حضور آجورلو در فدراسیون والیبال

معاون وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد از حضور مصطفی آجورلو در انتخابات فدراسیون والیبال استقبال می کند.

واکنش داورزنی به حضور آجورلو در فدراسیون والیبال

به گزارش "ورزش‌سه"، فدراسیون والیبال بعد از سمت جدیدی که محمدرضا داورزنی در وزارت ورزش به عنوان معاونت قهرمانی گرفت، هنوز رییس جدید خود را نشناخته است. از این رو با نظر وزیر ورزش و جوانان داورزنی فعلا به صورت موقت در والیبال حضور دارد و به عنوان سرپرست فدراسیون امور جاری را انجام می دهد اما مساله ای که مشخص است، باید هرچه سریعتر انتخابات ریاست فدراسیون والیبال برگزار و رییس جدید این فدراسیون انتخاب شود.


در این باره، طی روزهای گذشته شایعاتی درباره حضور مصطفی آجورلو، مدیرعامل کنونی باشگاه تراکتورسازی در انتخابات ریاست فدراسیون والیبال مطرح شده است. آجورلو که حدود 1.5 سال است در باشگاه تراکتورسازی فعالیت می کند، رفاقت دیرینه ای با محمدرضا داورزنی دارد و به همین خاطر گفته می شود معاون کنونی وزارت ورزش به دنبال حضور مدیرعامل تراکتور در فدراسیون والیبال است. 


گسترده شدن شایعات درباره حضور آجورلو با واکنش محمدرضا داورزنی مواجه شد. معاون وزارت ورزش اگرچه اعلام کرد از حضور آجورلو در انتخابات فدراسیون استقبال می کند اما هرگونه دخل و تصرف در این مورد را شایعه می داند. داورزنی در این خصوص به خبرگزاری مهر گفت: « من این کار را انجام می دهم؟ آجرلو؟ والیبال؟ فوتبال؟ .... اینها چه ارتباطی با هم دارند؟»


او در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: «از ورود آجورلو به انتخابات والیبال و انجام ثبت نام برای کاندیدا شدن استقبال می‌کنم، اما اینکه من به دنبال راهکاری برای انجام این کار باشم، درست نیست.»
داورزنی درباره زمان انتخابات فدراسیون والیبال افزود: «در آینده نزدیک مقدمات برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون والیبال را برگزار می‌کنیم، اما بنده در مورد این موضوع و اینکه چه کسی کاندیدا شود با هیچکس نه صحبت داشته ام و نه رایزنی».


در صورتی که تصمیم مصطفی آجورلو برای حضور در والیبال وریاست این فدراسیون جدی باشد، احتمالا شاهد ایجاد تغییراتی گسترده در تراکتورسازی خواهیم بود. در این صورت باشگاه تراکتورسازی که هنوز وضعیت مالکیتش به طور دقیق مشخص نیست، مدیرعامل جدید خود را خواهد شناخت و باید دید چه اتفاقاتی پیرامون این موضوع رخ خواهد داد. البته همه این اتفاقات منوط به ریاست آجورلو در فدراسیون والیبال است.

دیدگاه‌ها