کد خبر : 1427416 | 24 تیر 1396 ساعت 15:30 | 40K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای توتواسپورت

پشت پرده انتقال جنجالی بونوچی به میلان

پیوستن لئوناردو بونوچی از یوونتوس به میلان در ذهن کمتر کسی می گنجید ولی از شایعه تا واقعیت این جا به جایی، تنها دو روز فاصله بود.

پشت پرده انتقال جنجالی بونوچی به میلان

به گزارش "ورزش سه"، بونوچی با سابقه 7 سال بازی برای یوونتوس و کسب 6 قهرمانی سری آ ترجیح داد که از یووه جدا شده و راهی میلانی شود که این روزها با جدیتی مثال زدنی سعی در تقویت خود در تمام پست ها دارد.

48 ساعت پیش بود که انتقال بونوچی به میلان به عنوان یک شایعه مطرح شد و روز گذشته این بازیکن با حضور در باشگاه میلان همه را شگفت زده کرد. بیش از 200 هوادار میلان به استقبال او آمده بودند و همچنین انقلابی در شبکه های اجتماعی ایجاد شد.

از روز گذشته بازار کری بین هواداران دو تیم داغ تر شده و بسیاری میلان را جدی ترین رقیب یووه برای کسب عنوان قهرمانی می دانند.

 

 

1209311

 

 

رادیو RMC امروز فاش ساخت که بونوچی از مدت ها پیش رابطه خوبی نه با آلگری(سرمربی) و نه با هم تیمی های خود نداشت به طوریکه او در بین دو نیمه فینال لیگ قهرمانان حتی تا مرز درگیری فیزیکی با بارتزالی نیز پیش رفته بود. این منبع پا را فراتر گذشته و از سیلی زدن بونوچی به دیبالا که برای جدا کردن او و بازتزالی اقدام کرده بود نوشته است.

در واقع طبیعی بود که بونوچی پس از این همه جنجال به فکر جدایی از میلان بیفتد. او با قراردادی 40 میلیون یورویی از این پس کاپیتان میلان خواهد بود و سالانه 7.5 میلیون یورو نیز دریافت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها