کد خبر : 1427655 | 25 تیر 1396 ساعت 17:27 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

آشنایی با سپاهانِ لیگ هفدهم (عکس)

تیم فوتبال سپاهان در آخرین دیدار تدارکاتی خود برابر تراکتورسازی با تمام پتانسیل خود مقابل این تیم صف آرایی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهانی ها که کم کم با ترکیب اصلی خود برای لیگ هفدهم آشنا می‌شوند، مقابل تراکتورسازی با دستور کرانچار با تمام موجودی خود برابر این تیم قرار گرفتند.


کرانچار در این دیدار از لی اولیویرا برای حفاظت از چارچوب دروازه استفاده کرد؛ سنگربانی که یکی از معدود بازمانده های تیم عبدالله ویسی در لیگ شانزدهم است.


در خط دفاعی ترکیب 4 نفره طلایی پوشان، متفاوت از سال گذشته است؛ آنها عزت الله پورقاز و سیاوش یزدانی را برای جایگزینی موسی کولیبالی و شجاع خلیل زاده به خدمت گرفتند و عارف غلامی ملی پوش سابق تیم جوانان، دیگر مهره ی در دسترس زلاتکو کرانچار است.

 

1209622


در مقابل تراکتورسازی به دلیل حضور میلاد سرلک در اردوی تیم امید، کرانچار مجبور به ایجاد تغییراتی در خط دفاعی خود شد و از عزت الله پورقاز، سیاوش یزدانی و عارف غلامی به صورت همزمان استفاده کرد و به انتقال پورقاز به خط میانی، زمینه حضور غلامی و یزدانی در قلب خط دفاعی فراهم شد؛ اتفاقی که در دیگر دیدارهای دوستانه رخ نداده بود. سعید آقایی و حسن جعفری هم دو مدافع چپ و راست سپاهان در مقابل تراکتورسازی بودند که در لیگ هم وظیفه ی دشواری با توجه به نداشتن جایگزین، پیش رو دارند.


عزت الله پورقاز، جلال علی محمدی، شاهین ثاقبی، مهرداد محمدی و رسول نویدکیا، مردان خط میانی سپاهان بودند تا مدافع جدید سپاهانی ها برای اولین بار در پست هافبک دفاعی بازی کند و کرانچار از منافع چند پسته بودن او استفاده کند.


تک مهاجم سپاهانی ها هم ساسان انصاری بود تا بتوانیم تا حدود زیادی با ترکیب اصلی پدیده ایها آشنا شویم.


البته یزدانی، غلامی و پورقاز یک رقیب جدید هم دارند که مدافع برزیلی تازه‌وارد سپاهان است، اما این مدافع، تازه به اردوی سپاهانی ها اضافه شده و بعید به نظر می رسد کرانچار از ابتدای بازی ها او را در ترکیب اصلی قرار دهد. همچنین زلاتکو کرانچار از ضرورت اضافه شدن یک مهاجم به ترکیب تیمش گفته است؛ با این حال زلاتکو کرانچار به اسکلت اصلی خود برای لیگ هفدهم دست یافته و در مسابقات لیگ شاهد تغییرات زیادی در ترکیب این تیم نخواهیم بود.

دیدگاه‌ها