کد خبر : 1427749 | 26 تیر 1396 ساعت 10:25 | 45.3K بازدید | 0 دیدگاه

سینک: در لیگ یقه استقلال را می‌گیریم

بازیکن دورگه ایرانی- هندی تیم پارس جنوبی جم اعتقاد دارد تیمش برای لیگ برتر هفدهم خوب بسته شده و نتایج مطلوبی کسب می کند.

سینک: در لیگ یقه استقلال را می‌گیریم

به گزارش "ورزش‌سه"، امید سینک درباره اردوی تیم پارس جنوبی جم در کشور ارمنستان اظهار داشت: اردو که عالی بود و قبل از اردوی ارمنستان یک اردوی خوب دیگر هم داشتیم. در این اردوی ارمنستان بچه ها بیش از پیش با هم رفیق شدند و باعث شد قدیمی ها و جدیدها بهتر با هم هماهنگ شوند. در این اردو کادرفنی به خوبی بدنسازی تیم را جلو برد و در کنار آن هم کارهای تاکتیکی را به بهترین شکل پیش بردیم. بازی های دوستانه خوبی هم انجام دادیم و قرار است بعد این اردو چند روزی هم در تهران اردو داشته باشیم و با انجام چند بازی تدارکاتی دیگر آماده شروع مسابقات لیگ شویم.


وی درباره بازی با استقلال در اردوی ارمنستان عنوان کرد: پارس جنوبی عالی بسته شده و بازیکنان خوبی داریم. بازی همیشه مقابل استقلال و پرسپولیس متفاوت است و امسال هم این تیم ها تیم قدرتمندی را روانه لیگ کرده اند. در همین بازی دوستانه استقلال کاملا پوست انداخته بود و با چهره ای متفاوت برابر ما قرار گرفت. ما از استقلال یک بازی به سبک و سیاق فصل گذشته را انتظار داشتیم که یک تیم دفاعی با دوندگی کم است اما چهره ای متفاوت داشتند. تیمی که یک سروگردن از تیم فصل قبلش بالاتر است و به نظرم همه تیم ها مقابل آنها و همچنین پرسپولیس کار دشواری خواهند داشت و این دو تیم مدعی اصلی قهرمانی هستند.


بازیکن تیم پارس جنوبی همچنین گفت: همه بازی ها سخت است اما مشکلی نیست چون کادرفنی قوی و کاربلد و همچنین تیم آنالیزوری خیلی خوبی داریم و این بازی دوستانه با استقلال ملاک نیست و در لیگ به خصوص در جم یقه همین استقلال و حتی پرسپولیس را خواهیم گرفت و اصلا نگران رویارویی با آنها نیستیم. باخت ما مقابل آنها دوستانه بود و چهره و قدرت واقعی ما را استقلال در لیگ و به خصوص در جم ببیند که بدون شک یقه آنها را خواهیم گرفت.


سینک درباره اینکه همبازیانش به او «امید رونالدو» می گویند، بیان کرد: شاید باورتان نشود رونالدو الگوی فوتبالی من نیست و تنها الگوبرداری من از او از سبک زندگی اش است و سعی کردم از نظر فوتبالی سبک نیمار در بارسلونا را دنبال کنم. با این حال نمی دانم چرا سبک شوت و ایستگاهی زدنم شبیه رونالدو شده است.


وی درباره شانس حضورش در تیم ملی فوتبال افزود: باور کنید دلیل اصلی ماندنم در پارس جنوبی همانطور که قبلا گفتم با توجه به پیشنهادی که تیم ملی هند به من داده بود همین حضور در تیم ملی ایران که سطحی به مراتب بالاتر دارد بوده و دنبال همین موضوع هستم. تمام سعی من و بازیکنان پارس جنوبی همین است و جدا از تشکری که از تارتار بابت این حمایت دارم، شک نکنید با شناختی که از کی روش داریم قطعا او ما را خواهد دید. این طور که شنیدم جزو ترین های لیگ یک به عنوان یکی از فنی ترین بازیکنان هستم و می خواهم این عنوان را حالا در لیگ برتر به دست بیاورم. مطمئن باشید کاری می کنم که تارتار به خاطر من حتما با کی روش صحبت کند.

دیدگاه‌ها