کد خبر : 1427763 | 26 تیر 1396 ساعت 11:11 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

کیمیا علیزاده از بیمارستان مرخص شد

سرمربی تیم‌ ‌ملی تکواندوی بانوان گفت: پس از اعلام نظر پزشکان کیمیا علیزاده امروز (دوشنبه) از بیمارستان مرخص شد.

کیمیا علیزاده از بیمارستان مرخص شد

به گزارش "ورزش سه"، مهرو کمرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت و ترخیص کیمیا علیزاده از بیمارستان، اظهار کرد: علیزاده قرار بود روز شنبه از بیمارستان مرخص شود،  ولی با توجه به مشکلاتی که از ناحیه گوارش و معده در طول دوره درمان برایش ایجاد شده بود، با نظر پزشکان مقرر شد تا امروز (دوشنبه) در بیمارستان تحت مراقبت باشد و پس از بهبودی کامل مرخص شود. خوشبختانه پس از آزمایشات و چکاپ کامل پزشکان تصمیم گرفتند که او می‌تواند امروز از بیمارستان مرخص شود.

 

سرمربی تیم‌ ‌ملی تکواندو بانوان درباره مدت زمان دوری علیزاده از میادین، گفت‌: به‌ هر حال او حداقل یک سال بر روی شیاپ چانگ نخواهد رفت. علیزاده به دلیل سال‌ها حضور در اردوی تیم‌ ‌ملی نیاز به استراحت دارد. حتی اگر بر روی پای او جراحی صورت بگیرد یا نیازی به جراحی نباشد، یک سال او را در اردوها نخواهیم دید.  به نظرم در این یک سال او می‌تواند هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ جسمی دوباره خود را آماده مبارزه کند.

 

مهرو کمرانی درباره آسیب‌دیدگی‌های علیزاده از ناحیه دست و پا و احتمال جراحی، بیان‌ کرد: علیزاده قبلا از ناحیه روی دست دچار شکستگی شده بود و در همان زمان به دلیل عدم تشخیص درست پزشکان این شکستگی درمان نشده بود. در حال‌ حاضر با کوچک‌ترین برخورد به دست او مفصل‌های روی دستش دچار خونریزی می‌شود و به همین دلیل حتما در طی این سال عمل جراحی بر روی دستش صورت خواهد پذیرفت. درباره آسیب‌دیدگی‌ وی از ناحیه پا نیز منتظر انجام MRI و تشخیص پزشکان هستیم.

 

دیدگاه‌ها