کد خبر : 1427779 | 26 تیر 1396 ساعت 12:13 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت شاراپووا به مسابقات گرند اسلم

ماریا شاراپووا بعد از ۱۵ ماه محرومیت به دلیل مصرف ملدونیوم قصد دارد که ماه آینده در مسابقات اپن آمریکا شرکت کند. این اولین مسابقات گرند اسلمی است که شاراپووا بعد از محرومیت طولانی مدت خود در آن حضور خواهد داشت.

بازگشت شاراپووا به مسابقات گرند اسلم

به‌ گزارش "ورزش سه" ‌و ‌به نقل از ایسنا ‌ سایت USA TO day   نوشت شاراپووا از ماه آوریل دوباره به میادین تنیس بازگشته است. او در این مدت سه بار در تورنمنت‌های تنیس در اروپا حضور یافته است. در اولین تورنمنت او توانست به نیمه نهایی برسد.

 

آسیب‌دیدگی‌ ناحیه پا شاراپووا به او امکان شرکت در مسابقات ویمبلدون و بازی کردن روی زمین چمن را نداد. اما شاراپووا در حال‌ حاضر آمادگی جسمانی لازم برای شرکت کردن در مسابقات اپن آمریکا را دارد.

 

او در این باره گفت‌: بسیار خوب است که دوباره برنامه‌ریزی دارم. دلم برای این کار تنگ شده بود. این که منتظر تورنمنت‌ها باشم و بدانم که برای هر چیزی آماده می شوم. من زمان محرومیت را گذرانده‌ام و فکر می‌کنم که دیگر نباید این زمان طولانی‌تر شود. من همیشه این گزینه را داشتم که تنیس را رها کنم اما تنیس برایم بیش‌تر از ورزش است. چیزی عمیق‌تر وجود دارد. من می‌خواهم ادامه‌ دهم. من تمرکزم بر روی این کار است.

 

شاراپووا درباره عملکرد احتمالی‌اش در مسابقات اپن آمریکا، گفت‌: این چیزی نیست که به آن فکر کنم. این کار من نیست. آسیب‌دیدگی‌ مانند دو سال استراحت برای من بود. اهمیت مسابقه برای من بیش‌تر از این است که به توانستن یا نتوانستن فکر کنم.

 

دیدگاه‌ها