کد خبر : 1427818 | 26 تیر 1396 ساعت 15:15 | 31K بازدید | 1 دیدگاه

2 کلید برای حل معضل پیوستن وراتی به بارسلونا

مارکو وراتی در حال حاضر دورتر از همیشه نسبت به بارسلونا به نظر می رسد ولی آبی اناری ها امید خود برای جذب این ستاره ایتالیایی را از دست نداده اند.

2 کلید برای حل معضل پیوستن وراتی به بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، نام وراتی در یکی دو ماه اخیر اغلب در صفحه اول نشریات چاپ بارسلونا دیده شده است.

ستاره ایتالیایی پی اس جی، زمانی که تعطیلاتش را در جزیره ایبیزا سپری می کرد، به کانون اخبار و شایعات مختلف بدل شده بود. او سخت مورد توجه بارسا قرار گرفته و جذب او برای این تیم حیاتی به نظر می رسد. وراتی را بهترین جایگزین برای ژاوی می دانند اما جذب او دشواری های فراوانی هم دارد.

مدیر قطری پی اس جی به هیچ عنوان حاضر نیست حتی با مسئولان بارسا پای میز مذاکره بنشیند و در حالی که ابتدا گفته می شد وراتی با شرکت نکردن در تمرینات پیش فصل پی اس جی قصد شورش دارد، این اتفاق نیفتاد و ستاره ایتالیایی از 12 روز پیش، تمرینات آماده سازی خود را شروع کرده است.

 

 

1209755

 

 

روز گذشته سایت کالچومرکاتو اعلام کرد که بارسلونا قصد دارد برای راضی کردن ناصر الخلیفی(مدیر پی اس جی)، 65 میلیون یورو بعلاوه ایوان راکیتیچ را پیشنهاد بدهد تا بلکه زمینه برای جدایی وراتی فراهم شود.

امروز موندودپورتیوو هم ادعا کرد که در بارسلونا بر این عقیده اند که علاوه بر راکیتیچ، دیگر هافبک این تیم یعنی گومس هم می تواند وارد این پروسه معاوضه شود.

 

خط هافبک بارسا در صورت آمدن وراتی و پائولینیو، اشباع خواهد شد و جدایی دو بازیکن قطعی به نظر می رسد. به همین دلیل مسئوولان بارسا قصد دارند یا راکیتیچ یا گومس را بعلاوه 65 میلیون یورو به پی اس جی پیشنهاد دهند تا در عوض وراتی را به خدمت بگیرند.

نکته جالب اینکه اونای امری، سرمربی اسپانیایی پی اس جی، سابقه کار کردن با هر دوی این بازیکنان را دارد و احتمالا از این معاوضه استقبال کند. امری در والنسیا مربی گومس بود و در سویا هدایت راکیتیچ را بر عهده داشت.

 

دیدگاه‌ها