کد خبر : 1427864 | 26 تیر 1396 ساعت 17:35 | 61.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای لاسستا

پشت پرده تمایل نیمار به جدایی از بارسا

امروز نشریه اسپورت فاش ساخت که نیمار در اندیشه جدایی از بارسلونا است تا از زیر سایه مسی خارج شود.

پشت پرده تمایل نیمار به جدایی از بارسا

به گزارش "ورزش سه"، خبر جدایی نیمار از بارسلونا سال گذشته به صورت کاملا جدی مطرح شد.

در شرایطی که نیمار در مذاکره با بارسلونا برای تمدید قرارداد به سر می برد، پی اس جی، من یونایتد و رئال مادرید تلاش زیادی کردند تا او را از این کار منصرف کنند. نیمار بعدها فاش ساخت که حتی وسوسه شده بود تا به پیشنهاد پی اس جی پاسخ مثبت بدهد.

در هر صورت نیمار قراردادش را تا 2021 تمدید کرد ولی امروز اسپورت گزارش داد که او به احتمال زیاد حضوری طولانی مدت در بارسلونا نخواهد داشت و به جدایی فکر می کند.

 

 

1206245

 

 

در همین رابطه ساعتی پیش برنامه خوگونس از شبکه لاسستا فاش ساخت که در این زمینه تحرکاتی جدی صورت گرفته و پاری سن ژرمن در تلاش است تا موافقت نیمار را جلب کند. در صورتی که نیمار پاسخ مثبت بدهد، آنگاه باشگاه پاریسی با علم به اینکه بارسا حاضر به مذاکره نخواهد شد، مستقیما رقم فسخ قرارداد این بازیکن که 222 میلیون یورو است را پرداخت خواهد کرد. 

در این صورت نیمار به گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل خواهد شد. به ادعای این منبع حتی قرار ملاقاتی بین ناصر الخلیفی و پدر نیمار برای چند روز آینده ترتیب داده شده است.

 

لازم به ذکر است که ساعاتی پیش مدیر ورزشی بارسا هرگونه احتمال جدایی نیمار و اینکه باشگاهی بتواند رقم فسخ قرارداد او را پرداخت کند، رد کرده بود.

دیدگاه‌ها