کد خبر : 1427888 | 26 تیر 1396 ساعت 21:10 | 69K بازدید | 0 دیدگاه

ضرر مالی برگزار نشدن دربی با تیم‌هاست؛

اسپانسر استقلال و پرسپولیس: تعیین تکلیف کنید

حامی مالی مشترک استقلال و پرسپولیس از مسئولان این دو باشگاه درخواست کرده تا فردا سه‌شنبه موضع خود را برای برگزاری دربی اعلام کنند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از حواشی زیادی که پیرامون برگزاری یا عدم انجام دیدار دوستانه استقلال و پرسپولیس که برای روز سی و یکم تیرماه برنامه‌ریزی شده است اسپانسر مشترک این دو باشگاه واکنشی به حواشی پیش آمده نشان داد.


باشگاه استقلال برای حضور در آلمان برنامه خود را اعلام کرده ولی برای انجام این بازی درخواست‌هایی داشته و از سوی دیگر نیز باشگاه پرسپولیس تاکید کرده که در بازی سوپرجام مقابل نفت تهران که روز سی‌اُم تیرماه انجام می‌شود، شرکت خواهد کرد که این دو اتفاق مسائل زیادی درباره شکل نگرفتن دربی از پیش برنامه ریزی شده به وجود آورده است.


مسئولان پرسپولیس امروز در بازگشت از اوکراین گذرنامه اعضای تیم را جمع‌آوری کردند ولی با این حال مصمم هستند در بازی سوپرجام نیز شرکت کنند که این دو مسئله ابهاماتی را به وجود آورده چون در صورت برگزاری دیدار سرخ پوشان مقابل نفت تهران، طبیعتا دربی ۸۵ نیز لغو خواهد شد.


به دلیل بالا رفتن این حواشی، اسپانسر مشترک استقلال و پرسپولیس با صدور نامه‌ای که تصویر آن در زیر آمده است از سید رضا افتخاری، مدیر عامل باشگاه استقلال و علی‌اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس درخواست کرده تصمیم نهایی خود را برای برگزاری یا عدم حضور در دربی بیله فلد آلمان اعلام کنند.

 

1209831

دیدگاه‌ها