کد خبر : 1427960 | 27 تیر 1396 ساعت 12:08 | 12.5K بازدید | 1 دیدگاه

ترابی: برای بازی در اروپا ناامید نیستم

هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال سایپا گفت: برای بازی در فوتبال اروپا ناامید نیستم و امیدوارم فصل آینده لژیونر شوم.

ترابی: برای بازی در اروپا ناامید نیستم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی ترابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، ضمن بیان این مطلب در مورد آخرین وضعیت تیم سایپا اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت خوبی داریم و در این مدت بازی‌ها و اردوهای تدارکاتی مناسبی را پشت‌سر گذاشتیم. به نظر من سایپا نسبت به فصل گذشته قوی‌تر شده و ما ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه را در اختیار داریم که می‌توانند امسال سایپا را به موفقیت‌های خوبی برسانند.

 

وی با اشاره به اهداف سایپا در فصل جدید تصریح کرد: اصلی‌ترین هدف ما کسب سهمیه است و حتی تلاش می‌کنیم تا به اهداف بالاتری برسیم. امیدوارم که در فصل جاری بتوانیم بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم.

 

هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال سایپا با ابراز خرسندی از کار کردن با علی دایی گفت: دایی در دنیای فوتبال یک چهره سرشناس است و خوشحالم که با این مربی بزرگ کار می‌کنم. دایی جزو مربیانی است که همیشه به شاگردانش انگیزه مضاعفی می‌دهد و امیدوارم که با این مربی بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم.

 

ترابی درباره ادامه حضور در سایپا و اینکه در این فصل هم بحث حضورش در فوتبال اروپا مطرح شده بود، گفت: من بعد از پایان فصل صحبت‌هایی را با باشگاه انجام دادم و وقتی آقای دایی به‌عنوان سرمربی انتخاب شد با او هم صحبت کردم. در نهایت قرار شد که همچنان در سایپا بمانم. امیدوارم که در فصل آینده شرایط برای لژیونر شدن من فراهم شود. من به هیچ عنوان برای بازی در اروپا ناامید نیستم و تلاش می‌کنم تا به این هدف برسم.

 

وی در خاتمه تصریح کرد: من باید در این فصل بهترین عملکرد را داشته باشم، چراکه در فصل گذشته به‌دلیل مصدومیت شرایط خوبی را تجربه نکردم. مهم این است که در رده باشگاهی درخشش داشته باشم و در تیم ملی هم جایگاه خوبی داشته باشم تا بتوانم شانس زیادی برای رفتن به اروپا داشته باشم.

دیدگاه‌ها