کد خبر : 1427991 | 27 تیر 1396 ساعت 13:33 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین وضعیت اس خوزستان از زبان مدیرعامل سابق

رسیدگی به کارگران مهمتر از فوتبال است

فاضل بختیاری که اولین مدیرعامل استقلالی های خوزستان پس از تاسیس محسوب می شود و تا چهار سال به مدیریت این تیم پرداخت در رابطه با شایعه بازگشت خود به این تیم و شرایط این روزهای تیم به صحبت پرداخت.

رسیدگی به کارگران مهمتر از فوتبال است

به گزارش "ورزش سه"، فاضل بختیاری که اولین مدیرعامل استقلالی های خوزستان پس از تاسیس محسوب می شود و تا چهار سال به مدیریت این تیم پرداخت در رابطه با شایعه بازگشت خود به این تیم و شرایط این روزهای تیم به صحبت پرداخت. او در رابطه با بازگشت خود به این تیم گفت: خود من هم این شایعات را شنیده ام اما تکذیب می کنم، من این فوتبال را سه طلاقه کرده ام (با خنده) و دیگر به آن باز نخواهم گشت. من در حال حاضر، با توجه به تجربه ام، خود را در حدی نمی بینم که بیایم و مشکلات تیم را حل کنم. 

 

او ادامه داد: اینکه می گویند کسی باید متولی تیم باشد درست نیست چرا که تیم متولی دارد، خوشبختانه استاندار به ورزش اهتمام می ورزد و همانطور که فصل قبل دیدیم به مسائل تیم اهمیت می دهد، اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان نیز پشت تیم هستند و ما هم هر کمکی از دستمان بربیاید دریغ نمی کنیم. وضعیت اسپانسر تیم به هم خورده است، وضعیت استان که به مشکل برنخورده است.

 

وی در رابطه با مشکلات تیم استقلال خوزستان گفت: مسلم است که مشکلات مالی باعث به وجود آمدن شرایطی این چنینی شده است، به هرحال اولویت شرکت های صنعتی، پرداخت هاست نه تیم داری، به هرحال مسئولان باید ابتدا به کارگران خود برسند و حقوق کسانی که کنار کوره های ذوب و نورد کار می کنند پرداخت شود. مسلما این اتفاق اولویت بیشتری نسبت به تیم داری دارد. البته با توجه به شرایط تولید و اقتصاد، کارخانه های سودده تنها می توانند با خیال راحت به تیم داری بپردازند. 

 

بختیاری ادامه داد: اکنون وضعیت اجتماعی استان بهتر شده و خداراشکر اوضاع اقتصادی نیز رو به بهبود است و همه امیدواریم بازهم استقلال خوزستان به اوضاع ایده آل خود بازگردد، هم اکنون استانداری و هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان پشت تیم هستند و همین حمایت آنها باعث شده تا خیلی زود 20 درصد از قراردادهای تیم تسویه شود. امیدوارم با ادامه همین روند باز هم تیم به جمع مدعیان بازگردد. 

 

مدیرعامل سابق خوزستانی ها در پایان گفت: من هم هیچوقت به دنبال حضور در فوتبال و مطرح شدن نبودم، شما اگه تمام صفحات اجتماعی را بگردید یک عکس از من پیدا نمی کنید چرا که هیچوقت به خودم فکر نمی کنم، اما هر کمکی از دستم بربیاید دریغ نخواهم کرد. کماکان بر بومی بودن تیم تاکید دارم و معتقدم اگر مربیان وقت بگذارند و استان را بگردند می توانند استعدادهایی پیدا کنند که علاوه بر کمک به تیم، خیلی زود قابلیت لژیونر شدن را دارند، امیدوارم بازهم یک استقلال خوزستان مدعی را به همراه عبدالله ویسی، در لیگ هفدهم شاهد باشیم.

دیدگاه‌ها