کد خبر : 1428005 | 27 تیر 1396 ساعت 14:18 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

حسن‌زاده برای نیم فصل دوم آماده می‌شود؛

سعید آقایی به هفته‌ی اول لیگ می‎رسد

پزشک تیم سپاهان می گوید که سعید آقایی با مصدومیت جدی روبه رو نشده و می تواند از هفته ی آینده به تمرینات برگردد.

سعید آقایی به هفته‌ی اول لیگ می‎رسد

علی ربیعی پزشک تیم سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" در مورد آخرین وضعیت سعید آقایی مدافع چپ جدید سپاهان گفت: از قسمت آسیب دیده ی سعید آقایی MRI  گرفته شده ولی خوشبختانه آسیب جدی به او وارد نشده است. قسمت لیگامنت پای آقایی ورم داشت که تحت فیزیوتراپی و آب درمانی قرار گرفته و بعد از بازی تدارکاتی مقابل ذوب آهن می تواند به تمرینات برگردد؛ آقایی به هفته ی اول بازی ها مقابل سایپا می رسد و می تواند سپاهان را در این دیدار همراهی کند.


دکتر ربیعی در مورد اینکه حسن زاده چه زمانی می تواند به میادین برگردد هم ادامه داد: آقای حسن زاده جراحی ترمیمی رباط صلیبی داشته که معمولا بین 6 تا 9 ماه زمان لازم دارد. خیلی عوامل در کاهش یا افزایش این زمان موثر هستند؛ اینکه بازیکن با چه توانی در تمرینات در نظر گرفته شده شرکت می کند؛ درمانگر چه روشی را در نظر می گیرد؛ بدنساز چه برنامه هایی دارد  و ... همه در افزایش یا کاهش این مدت اشاره شده دخیل هستند؛ با این وصف امیدواریم تا پیش از آغاز رقابت های لیگ برتر در نیم فصل دوم، حسن زاده آماده حضور در میادین باشد.


پزشک تیم سپاهان در مورد شرایط محمود قائدرحمتی که در ابتدای سال جاری با مصدومیت رباط صلیبی مواجه شده بود نیز عنوان کرد: قائدرحمتی الان چهار ماه و نیم را پشت سر گذاشته؛ با توجه به اینکه تعطیلات 14 روزه ای در لیگ برتر به خاطر بازی های ملی در پیش داریم، به احتمال فراوان این بازیکن بعد از این تعطیلات می تواند تیم را همراهی کند.

دیدگاه‌ها