کد خبر : 1428043 | 27 تیر 1396 ساعت 16:55 | 15.9K بازدید | 1 دیدگاه

لیست سپاهان با یک بازیکن دیگر تکمیل می‌شود

مدیران باشگاه سپاهان که پس از شروع فعالانه تا حدودی محتاطانه کار خود را ادامه می‌دادند، امروز و دیروز با دو بازیکن دیگر هم به توافق رسیدند و طی روزهای آینده با یک بازیکن دیگر لیست کرانچار کامل می شود.

لیست سپاهان با یک بازیکن دیگر تکمیل می‌شود

به گزارش "ورزش‌سه"،  سپاهان تاکنون در فصل نقل و انتقالات با سعید آقایی ، حسن جعفری، عزت الله پورقاز، سیاوش یزدانی و ژایرو رودریگوئز برای تقویت خط دفاعی خود به توافق رسیده است.


آنها برای افزایش قدرت خود در خط تهاجمی نیز با ساسان انصاری، شاهین ثاقبی و مروان حسین مهاجم ملی پوش تیم فوتبال عراق  قرارداد بستند تا کم کم شاکله‌ی تیمی کرانچار در لیگ هفدهم مشخص شود.


شاید اگر چپاروف به استقلال نمی رفت، با خرید ژایرو رودریگوئز کار سپاهان در پنجره ی نقل و انتقالات پایان می‌یافت، ولی آنها همچنان به یک هافبک بازیساز در میانه‌ی میدان احتیاج دارند؛ منطقه‌ای که خرید بعدی سپاهان به آن اختصاص خواهد داشت.


از همین رو چهار بازیکن کامرونی، برزیلی، ازبکستانی و تونسی مورد توجه کرانچار قرار گرفته‌اند که مدیران باشگاه در حال مذاکره با آنها هستند و طی روزهای آتی با یکی از آنها به توافق دست خواهند یافت.


همینطور طلایی پوشان هنوز یک سهمیه لیگ برتری در اختیار دارند که این سهمیه دست نخورده باقی می ماند تا در صورت نیاز بتوانند به بهترین شکل از آن بهره ببرند.

دیدگاه‌ها