کد خبر : 1428153 | 28 تیر 1396 ساعت 12:32 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

محمودی: شرایط تراکتور ویژه است؛ رایزنی می‌کنیم

واکنش تراکتور به محرومیت دو بازیکن ملی‌پوش امید

سرپرست تیم تراکتورسازی اعلام کرد برای محروم نشدن دو بازیکن ملی پوش خود با فدراسیون رایزنی های لازم انجام شده است.

واکنش تراکتور به محرومیت دو بازیکن ملی‌پوش امید

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم تراکتورسازی که شرایط بحرانی را سپری می کند، از حضور دو بازیکن ملی پوش خود در اردوی تیم امید جلوگیری به عمل آورد و همین موضوع حاشیه هایی را ایجاد کرده است. اگرچه مهدی محمدیان در اردوی تیم امید در قرقیزستان حضور دارد اما یحیی گل محمدی سرمربی تراکتورسازی به عارف آقاسی و علی طاهران اجازه ترک اردوی تیم باشگاهی شان را نداد.


در این رابطه دیروز اسماعیل حسن زاده، رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مصاحبه ای اعلام کرد با باشگاه هایی که بازیکنان خود را به تیم امید ندادند، برخورد می شود و حتی احتمال دارد بازیکنان مذکور در حضور در لیگ برتر محروم شوند. 


کاظم محمودی، سرپرست تیم تراکتورسازی در واکنش به احتمال محرومیت علی طاهران و عارف آقاسی از حضور در لیگ برتر به "ورزش سه" گفت: «ما درباره علی طاهران به فدراسیون فوتبال نامه زده بودیم و حتی با امیرحسین پیروانی نیز شفاها صحبت کردیم. سرمربی تیم امید در این خصوص اعلام کرد که شرایط ما را درک می کند و مشکلی وجود نداشت.»


وی ادامه داد: «حاشیه اصلی وقتی ایجاد شد که در بازی تدارکاتی ما با همین تیم امید هادی محمدی رباط صلیبی پاره کرد و مجبور شدیم عارف آقاسی را نیز به اردوی تیم خود برگردانیم. ما در حال حاضر فقط دو مدافع وسط به نام های آقاسی و مهدی زاده داریم و بازیکن دیگری در این پست نداریم. پس نمی توانستیم بازیکن خود را به تیم امید بدهیم.»


محمودی درپایان افزود: «شرایط تراکتورسازی شرایط ویژه ای است و در این باره با فدراسیون رایزنی خواهیم کرد. قطعا مدیران باشگاه با مهدی تاج صحبت می کنند و با اقداماتی که انجام می دهیم اجازه نخواهیم داد بازیکنان ملی پوش امید ما محروم شوند.»

دیدگاه‌ها