کد خبر : 1428265 | 29 تیر 1396 ساعت 13:05 | 251K بازدید | 0 دیدگاه

امباپه کهکشانی می شود؟

خیز بلند رئال مادرید برای گران‌ترین خرید سال

با فروش آلوارو موراتا، حالا تمام تمرکز رئال مادرید روی به خدمت گرفتن کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی موناکو خواهد بود.

خیز بلند رئال مادرید برای گران‌ترین خرید سال

 

به گزارش "ورزش سه"، دیشب خبر انتقال آلوارو موراتا، ستاره 24 ساله و اسپانیایی لوس بلانکوس به چلسی منتشر شد و حالا کهکشانی ها با درآمدی که از فروش بازیکن خود حاصل کرده اند می توانند برای جذب امباپه اقدام کنند.

 

بعد از آنکه پروسه انتقال موراتا به یونایتد بعد از کش و قوس‌های فراوان منتفی شد، این بازیکن مطابق انتظارات راهی لندن شده تا برای چلسی به میدان برود.

 

 

1210150

 

 

به جز رئال مادرید، آرسنال هم با جدیت پروسه جذب این ستاره 18 ساله را دنبال می کند اما برچسب 120 میلیون یورویی موناکو، توپچی ها را از دایره تیم های خواهان امباپه خارج می کند اما طبق اخبار کالچومرکاتو، رئال مادرید هنوز هم برای جذب او تلاش خواهد کرد.

 

اگرچه هنوز اخبار دقیق در مورد رقم فروش موراتا به چلسی اعلام نشده اما کارشناسان این رقم را احتمالا حدود 80 میلیون یورو ارزیابی کرده اند که می تواند منبع مناسبی برای تهیه مبلغ خرید کیلیان امباپه باشد و احتمالا از این مقطع تا پایان تابستان، مهم ترین سوژه رئال مادرید جذب این ستاره 18 ساله فرانسوی است.

 

البته در کنار رئال مادرید، پاری سن ژرمن هم برای هم ربودن این استعداد جوان وارد عمل شده تا پرز و همکارانش کار سختی برای راضی کردن امباپه و مدیران موناکو داشته باشند.

دیدگاه‌ها