کد خبر : 1428269 | 28 تیر 1396 ساعت 21:25 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

صعود عابدینی، پاکدامن و فتوحی به جدول ۶۴نفره

روز نخست مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان با حذف نمایندگان اسلحه اپه و صعود سه شمشیرباز اسلحه سابر کشورمان به جدول ۶۴ نفره همراه بود.

صعود عابدینی، پاکدامن و فتوحی به جدول ۶۴نفره

به گزارش "ورزش سه"  از مهر، مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان از امروز چهارشنبه به میزبانی آلمان آغاز شد و طی آن نمایندگان کشورمان در اسلحه سابر و اپه به مصاف حریفان خود رفتند.

 

در این روز از مسابقات و در اسلحه اپه محمد اسماعیلی با کسب ۲ برد مقابل نمایندگان مغولستان و لوکزامبورگ و متحمل شدن سه شکست برابر آمریکا، پرتغال و استونی به جدول ۱۲۸ نفره صعود کرد. وی در این مرحله مقابل حریف مجارستانی شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

 

طاهره عاشوری نیز با کسب برتری برابر نمایندگانی از اکراین، تایلند، لیتوانی، ونزوئلا و برزیل و البته متحمل شدن شکست مقابل حریفی از سنگاپور به جدول اصلی راه پیدا کرد اما در این مرحله مقابل نماینده لوکزامبورگ شکست خورد و حذف شد.

محمد رضایی نیز در مرحله  مقدماتی اسلحه اپه حریفانی از یونان و مصر را شکست داد اما مقابل ورزشکارانی از بلغارستان، لهستان و مجارستان شکست خورد. وی با این نتیجه به جدول ۱۲۸ نفره راه یافت اما در این جدول نتیجه رقابت با حریفی از ایتالیا را واگذار کرد و حذف شد.

 

در چارچوب رقابت های اسلحه سابر نیز مجتبی عابدینی به دلیل در اختیار داشتن رنکینگ هشتم جهان به طور مستقیم به جدول ۶۴ نفره راه یافت. علی پاکدامن نیز با از پیش رو برداشتن حریفان خود به این جدول صعود کرد. وی در مرحله مقدماتی مقابل نمایندگان ترکیه، گرجستان، عربستان و تایلند پیروز شد و نتیجه دیدار برابر حریفی از رومانی و ژاپن را واگذار کرد. پاکدامن با این عملکرد به جدول ۹۶ نفره راه یافت و با کسب پیروزی مقابل نماینده سنگاپور در این جدول، یک مرحله دیگر صعود کرد.

 

همچنین محمد فتوحی در مرحله مقدماتی مقابل شمشیربازان هنگ کنگ و سنگاپور شکست خورد اما با کسب برتری برابر حریفانی از کویت، روسیه و اوکراین به جدول ۹۶ نفره راه یافت. وی در این مرحله نتیجه رقابت با نماینده روسیه را واگذار کرد و از صعود به جدول ۶۴ نفره باز ماند.

محمد رهبری نیز دیگر شمشیرباز کشورمان بود که موفق شد به جدول ۶۴ نفره صعود کند. وی در مرحله مقدماتی برابر حریفانی از اوکراین، ویتنام، آرژانتین و کلمبیا پیروز شد اما مقابل حریفی از آلمان متحمل شکست شد. رهبری در جدول ۹۶ نفره موفق شد شمشیرباز آرژانتینی را شکست دهد و راهی مرحله ۶۴ نفره شود.

 

در ادامه مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان در آلمان، مجتبی عابدینی، علی پاکدامن و محمد رهبری فردا در جدول ۶۴ نفره به مصاف حریفان خود می روند.

دیدگاه‌ها